20. července 2014

CHANEL | Vitalumiére Make Up

Hezkou neděli vám všem,
dneska bych vám chtěla představit ten nejlepší make up, který jsem kdy měla. Opravdu. A ne proto, že je to Chanel, ale proto, že je opravdu nejlepší. Ohledně té kosmetické mánie kolem Chanelu a Chanel kosmetiky jsem byla hodně skeptická. Když to začalo, říkala jsem si, že se lidi snaží jen na sebe upozornit tím, že mají drahou kosmetiku. A docela dlouho mě tenhle názor provázel, jenže od té doby, co sleduju GetTheLouk, své názory jsem hodně změnila. Začala jsem uvažovat nad Urban Decay, nad Chanelem a jinýma, celkem drahýma, značkama. Nakonec jsem si teda řekla, že prostě Chanel make up vyzkouším, a Vitalumiere mi přišel nejvhodnější. Jak možná víte, nebo nevíte, Chanel a jeho Vitalumiere make upy jsou v několika provedení podle typu pleti, Vitalumiere Aqua, Lift Lumiére, Mat Lumiére … vzhledem k tomu, že Aqua je na bázi vody a není moc vhodný tedy pro suchou pleť, a ostatní druhy nejsou vhodné pro mě, jsem se rozhodla pro klasický Vitalumiére. A jsem za to opravdu ráda... ale pojďme tedy k recenzi.


Dobře, uznávám, že mě lákalo hlavně to, že je to Chanel, ale také to, že má pleť hydratovat a rozzářit. Když jsem v Paříži koukala na to, jaké jsou odstíny a jak by mi seděli, byla jsem docela zklamaná, protože se mi všechny zdály hodně do žluta pod umělým světlem, ale jakmile jsem vylezila ven na světlo, úplně jsem se zamilovala. Odstín 20 Claire mi vyhovoval ve všech ohledech, zkrátka mi padl jak prdel na hrnec. Od té doby jsem se do tohoto make-upu zamilovala a řekla si, že ho prostě musím mít. O pár měsíců dýl, jsem poprvé konečně držela v ruce SVŮJ make-up a byla neuvěřitelně natešená na to, až ho zkusím.

Balení.. no tady není co vytknout, je úžasné. Skleněné, a krásné. Líbí se mi, že plastové víčko na něm opravdu pevně sedí a udělá takový ten „klap“, takže máte jistotu, že jste make-up opravdu řádně uzavřely. Další co je moc fajn, je pumpička. Je to podobný dávkovač jako je třeba Rimmel Lasting Finish 25hr, akorát je tenhle takový bytelnější, řekla bych. Přijde mi, že opravdu můžete dávkovat tolik make upu, kolik potřebujete.


Ačkoliv se může zdát, že je make up hodně tekutý, a nemůže tolik krýt, není to pravda. Já teda tolik nedbám na to, jestli mi to zakrylo pihy na nose nebo ne, ale musím říct, že efekt, jakým tenhle make up „zastře“ nedokonalosti, se mi moc, moc líbí! I když krytí není úplně dokonalé, tak si myslím, že je opravdu fajn. Ovšem pokud koukáte hlavně na krycí schopnosti, myslím si, že to není ideální volba. Tenhle make-up totiž nádherně sjednotí pleť, dokonce jí dá takový zdravý nádech, ale i přesto zakreje to nejdůležitější jako jsou červené fleky (pupínky..). Na pleti netvoří vůbec ale vůbec masku, vypadá nádherně přirozeně, a skvěle se s ním manipuluje. Tím myslím to, že se skvěle roztírá a i když se nerozetře nějak extra precizně, není to vůbec žádná katastrofa. Na pleti nevytvoří takový ten dojem, že na ní něco máte, ale naopak! Vypadá opravdu nádherně přirozeně.


Jelikož jsem ho objednávala přes net, hledala jsem snad sto let, než někde najdu nějaké hezké swatche, kde bude vidět, jak make-up opravdu vypadá. Všude se objevovaly všechny druhy tohoto make-upu, jen ne toho, co jsem chtěla já. Odstín jsem tedy opravdu odhadovala z videí na youtube, a pak už jsem jen doufala, že jsem se nespletla. Chvíli jsem i uvažovala, jestli bych nosila tento make-up kdyby mi odstín neseděl.. :-D Nakonec jsem došla k závěru, že bych make up asi musela míchat s jiným make upem, který by můj odstín napodobil. Kupodivu, odstín je hodně světlý. Není to úplně pro bledulky, které jsou fakt bílé jako stěna, ale je to takový odstín, který se hodí pro malinko opálenou pleť. Těžko se to popisuje, a upřímně, sama jsem se bála risknout tento odstín. Ale nakonec jsem vybrala opravdu ten pravý. Musím říct, že výběr odstínů těchto make-upů je skvělý, od takhle světlého až po hodně tmavý, bohužel ale jsou všechny s žlutým podtónem. Což mě teda nevadí, ale určitě ne všechny máme pleť do žluta. Proto si myslím, že vy, které máte pleť s růžovým nádechem, asi spokojené nebudete, za to my žluťásci – tohle je přesně pro nás.


Výdrž je úžasná. Naprosto úžasná. Bez primeru se mnou vydrží celý den i noc, sice po takových 12ti hodinách už tolik nekryje a postupně se smývá, ale i tak si myslím, že jsem nikdy nezažila něco tak skvělého! Opravdu si na tohle nemůžu stěžovat, já se teda moc nepotím – jen na „T“ zóně, což asi každý ale myslím si, že i kdyby jste se nějak extra potily na obličeji, není to nic hrozného a make up se z 90% ani nepohne, a pokud použijete primer, tak už vůbec ne. Já pod tento make up primer nepoužívám, ale když jsem si ho zkoušela jednou pod make up dát, bylo to jako bez něj – skvělé. Opravdu není třeba nějaký primer používat, řekla bych, že tento make up si obstará všechno sám. Navíc, vzhledem k tomu, že je celkem olejový, pleť opravdu skvěle hydratuje a netvoří žádné suché fleky.

Je nutné mít na paměti, že make-up není vhodný pro mastnou pleť, na to bych zvolila Mat Lumiére, který pleť zmatňuje. Přidávám ještě fotku bez make upu a s make upem, jak vidíte, pihy nezmizely ale jsou tak jemně zastřené, pleť je sjednocená a vypadá mnohem zdravěji. Ještě jednou tedy zopakuju, že make up má střední krytí, pihy rozhodně nezakryje, jedině, když hoodně vrstvíte ale to podle mě nemá smysl, když si můžete koupit make up, který vám zakryje vše co chcete. Mě tento make up moc moc moc vyhovuje, zbožňuju ho, opravdu jsem se do něho zamilovala a jako dvojka s Camouflage korektorem se pro mě staly prakticky rutinou.


Chápu, že většinu z vás odradí cena. Je opravdu hodně vysoká, navíc když si řeknete, že 15ml tohoto make-upu stojí kolem 1100 Kč, a 15ml Rimmelu Lasting Finish stojí kolem 200 Kč, je to sakra velký rozdíl. Ale musím říct, že kdybych si měla vybrat, jestli do konce života smím používat buď tento Chanel nebo všechny možné drogerkové značky, vybrala bych si Chanel. Rozhodně za ty peníze stojí, mě teda rozmazlil natolik, že žádný make up už mě asi nikdy tolik nenadchne.  
  
Hodnocení : 5/5
K zakoupení na parfums.cz


Jaký make-up je vaše srdcová záležitost?

11 komentářů:

  1. Tak ten vypadá perfektně,jen cenově to asi nebude úplně pro mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je perfektní :) třeba ti ho někdy nadělí Ježíšek... ;D

      Vymazat
  2. Tiež mi Lou dala do hlavy chrobáka so chanelovským make-upom, ale odradzuje má to krytie. Moja pleť potrebuje minimálne strednú kryciu schopnosť a niekedy aj vysokú, takže je pre mňa ťažšie nájsť make-up, ktorý by mi vyhovoval odtieňom, výdržou a aj krytím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že když spojíš korektor s tímhle make-upem, budeš moc spokojená, sice neznám typ tvé pleti a tak, ale myslím si, že když korektor použiješ na místa kde potřebuješ a přetřeš make upem, výsledek bude perfektní :)

      Vymazat
  3. Vypadá teda dost dobře, ale ta cena no :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :/ Ale myslím si, že cena se rovná kvalitě :)

      Vymazat
  4. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(336)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Great review, thank you for sharing.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Seems like a lovely product! Thanks for sharing! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Kvalitná recenziq, ja som bola v Chanel store asi pred týždnom a ich kozmetika sa mi veľmi páčila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) já objednávala z internetu, asi bych se v tom obchodě cítila trapně, vzhledem k tomu že ceny jsou naprosto mimo moje finanční možnosti :DD když už tak Sephora.. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger