10. dubna 2016

BHCosmetics | Cruelty Free Eyeliner

Krásnou neděli vám všem,
dnes jsem si pro vás připravila další recenzi, ovšem po delší době to je takový "essential" kousek do vaší make up kolekce, protože to jsou linky ve fixe. Já osobně nepoužívám nic jiného než linky ve fixkách, protože neumím pracovat s gelovýma nebo tekutýma, ačkoliv Schwing od TheBalm je jediná výjmka. Každopádně, opět jsem po dlouhé době našla nějaké linky, které jsou cenově velmi přijatelné a hlavně cruelty free. Kombinace "přijatelná cena" a "cruelty free" je totiž velmi, velmi ojedinělá, hlavně v Čechách. Ale teď už se vrhnem na recenzi :) 



Balení je fajn, není na něm nic, co bych mu mohla vytknout, jediné, co mě hrozně štve je to, že má totožný obal s mou tužkou na obočí, takže častokrát sahám po ní místo tohoto fixu. Ale to je jen můj problém, který nikoho jiného trápit nebude. 

Hrot je dost tenký, takže s ním jde udělat jak tlustá tak i tenká linka, takže se hodín na jakékoliv líčení a hlavně když si řeknete, že chcete trošku prodloužit ocásek - není problém, protože hrot je na konci skutečně tenoulinký, takže ocásek uděláte v klidu. Aplikace s takhle tenkým hrotem je snadná, pokud máte zkušenost s fixama, nebude to pro vás žádná novinka nebo neobvyklá věc. Fajn je to, že záleží na sklonu toho hrotu, a tím si vlastně korigujete tloušťku té linky. Když fix držíte vyloženě v pravém úhlu s víčkem, bude to ta nejtenčí linka ever. 

Výdrž je PERFEKTNÍ. Na očích drží celý den, pořád ve stejné intenzitě, nerozmazává se ani nedrolí. Je to všechno, co by jste mohli od linek čekat. Teď řeknu dost důležitou věc - tenhle fix je lepší než od NARS, takže si myslím, že za tuhle cenu je to rozhodně svatý grál, a pokud momentálně sháníte nějaký super fix na oči, tohle je to pravé. 

Pokud vás zajímá, jak se tyhle linky odličují, tak není vůbec čeho se bát. Odlíčení je v pohodě, s linkama si poradí nejen dvoufázový odličovač ale i micelárka nebo jen kokosový olej. Na to, jak dobře drží, musím uznat, že odlíčení není vůbec tak těžké, jak by člověk očekával. 



Abych to opět shrnula trochu v bodech, i přesto, že si myslím, že je jasné že tohle je jasná láska na první líčení, tak tu napíšu opět plusy a mínusy
+
cena
je cruelty free
černočerná barva
snadná aplikace
dlouhá výdrž
snadno se odličuje
-
žádné



Hodnocení: 5/5

Tenhle fix je podle mě skutečně super, rozhodně za ty peníze se vyplatí a já bych si ho klidně koupila znova (a pravděpodobně koupím, za tu cenu..). Musím říct, že pro mě je vážně svatý grál tenhle fix a mám velikou radost, že je cruelty free a z toho, že ho používám, nemusím mít žádné výčitky. Pokud sháníte nějaký fajn, levný a netestovaný fix na oči, tohle je určitě ten, o kterém by jste měli uvažovat. :)

Jaké linky používáte vy?
Máte radši fix nebo tekuté linky?

4 komentáře:

  1. Vypadají skvěle, jen by mě zajímalo jestli i přes svoji výdrž, držely na mastnějším víčku :/ Já používám dipliner od Dermacolu :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj vyzerá krásne a kvalitne! Ja som doteraz narazila len na tie ktoré vydržali 20 minút a farbu mali na prd, ale nad touto linkou som seriózne začala premýšľať :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerajú naozaj perfektne! Nádherné fotky :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger