23. března 2016

Sleek | Oh So Special Palette

Krásnou středu vám všem!
Dnes tu mám pro vás přichystanou recenzi na paletku, kterou jsem si pořídila na svém výletě do Anglie, a kterou jste mohli vidět v článku tady. Na tuhle paletku jsem upřímně neměla úplně spadeno, než jsem jí viděla na vlastní oči a oswatchovala na vlastní ruce. Stíny mě zaujaly natolik, že jsem se rozhodla nenechat je tam a pořídit si je, protože žádné podobné doma nemám. Tak mrkněte na dnešní recenzi, pokud sháníte jarní paletku na oči. 

Balením se zabývat nebudeme, už jsem o něm mluvila několikrát, takže je to zbytečné. Rovnou se ale vrhneme na kvalitu stínů. Výdrž u všech Sleek stínů je perfektní, drží mi i bez primeru celý den, ale ke konci už ztrácí svou výraznost, takže primerem prodlužujete intenzitu stínů a zvyšujete už tak vysokou výdrž. Nejlépe vypadají třpytivé stíny, protože na víčku vypadají celý den stejně - ať s primerem nebo bez, vypadají furt perfektně. Co mi ale trošku vadí je to, že občas třpytky opadávají při aplikaci, jinak během nošení už na očích drží skvěle.



Kombinování odstínů v téhle paletce je velmi snadné. Paletka neobsahuje žádné extra výrazné stíny, za to ale obsahuje krásné matné hnědé, které jsou vhodné na ztrácení a kouřovky. Nesmí chybět ani černá, kterou Sleek opravdu umí a je to skutečně černočerná barva. Paletka obsahuje 7 matných stínů a 5 třpytivých, a kombinace mezi sebou je velmi snadná. Můžete měnit barvičky jak chcete, a vždy se k sobě budou hodit. Broskvové odstín (třetí odstín zleva v horní řadě a první stín v druhé řadě) jsou podle mě bohužel nejméně pigmentované, ale přesto se s nima dá stále dobře pracovat, je nutné pouze víckrát stín nabrat. 

sleek oh so special paletka očních stínů, stíny sleek oh so special, sleek paletka

Pigmentace je perfektní, tady nemůžu opět nic vytknout. Všechny stíny co mám, včetně neonových stínů z Acid paletky, jsou tak krásně pigmentované, že šlapou na paty stínům Urban Decay. Samozřejmě nejlépe jsou pigmentované právě ty třpytivé, které jsou skutečně unikátní a intenzivní. 

Konzistence stínů je u třpytivých taková máslová, krásně se s nima pracuje, ale občas při aplikaci opadávají třpytky, hlavně u toho stínu vpravo nahoře. Matné stíny malinko práší, ale nic neobvyklého, matné stíny totiž ve většině paletkách práší a to včetně Naked. Moc se mi líbí možnost kouřovek, to, že máte možnost udělat světlé ale i tmavé kouřovky, a to s teplou hnědou a studenou hnědou a popř. přidat trochu té černé. 

sleek oh so special paletka očních stínů, stíny sleek oh so special, sleek paletka
Hodnocení: 5/5
K zakoupení na dekorativka.cz
Paletky Sleek jsou jedním slovem boží. Mám doma tři a všechny miluju, od neonových stínů po ty třpytivé a rozhodně jsem ráda, že doma mám tuhle jarní paletku. Pokud sháníte jarní stíny, a nemáte doma tuhle paletku, omrkněte Oh So Special, protože ty odstíny jsou zkrátka překrásné, jarní a hlavně unikátní. Líčení s touhle paletkou bude snadné jak v létě, zimě, tak na jaře i na podzim, je to paletka pro ty, kteří neholdují výrazným stínům ale přesto se nechtějí úplně vzdát barviček. Tohle je totiž skvělý kompromis - třpytivé nositelné stíny v zajímavých barvách. 

Máte doma nějakou paletku Sleek?
Kterou paletku byste si přály od téhle značky?

18 komentářů:

  1. Krásná paletka, dlouho o ni uvažuji :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně jí doporčuji, koupě nebudeš litovat! :)

      Vymazat
  2. Paletka je moc krásná, já mám doma od Sleek paletku Storm a potom mě láká právě tahle varianta :)

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také láká ta Storm, a to váááážně moc! :) Možná si brzy udělám radost :D

      Vymazat
  3. Tahle vypadá skvěle :) Já mám doma od Sleeku paletku Enchanted forest a mám z ní rozporuplný pocity..Barvy krásný, pigmentace na ruce taky úžasná..Ale když to dám na oko, i s použitím primeru po 3 hodinách nejde poznat, jaká tam je barva-všechno vypadá jako tmavá čmouha. Každopádně rozhodně to není poslední od Sleeku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na prd, ale divím se, že se ti tohle stává, já mám tři Sleek paletky a u všech je ta kvalita vážně bezvadná a na Enchanted Forest jsem neslyšela také jediné křivé slovo.. Možná to bude primerem? :) Ale je dobře, že ses nenechala odradit a plánuješ koupi další :)

      Vymazat
  4. Krásná paletka, moc se mi líbí stíny, které jsou v paletce ukryté :))
    Od Sleeku si nějakou paletku musím pořídit!

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak ta pigmentace i složení stínů se mi moc líbí! :)


    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  6. Tá vyzerá perfektne ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná paletka, bohužel od Sleeku doma žádnou nemám -.-"
    eL

    OdpovědětVymazat
  8. bohužel od Sleek nic nemám:/ ale tahle paletka, ta je tedy parádní!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Wow ta pigmentace je nadherna! Jeste zadnou paletku nevlastnim.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta pigmentace je neskutečná, ale to u všech Sleek paletek :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger