21. února 2016

TheBalm | What's Your Type? Řasenka

Krásnou neděli vám všem,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na řasenku značky TheBalm. Pokud tento blog sledujete již delší dobu, víte, že TheBalm je jako celá značka pro mě srdcovou záležitostí. Před nějakou dobou tedy, když mi došla moje nejoblíbenější řasenka What's Your Type? Bodybuilder, rozhodla jsem se vyzkoušet další z řad jejich řasenek, protože TheBalm zkrátka miluji a baví mě objevovat každý kousek jejich nabídky a musím uznat, že pomalu se to stává závislostí.... :D



Balení je jako vždy, super a originální. Ale spíše se teď zaměřím na samotnou tubičku - vzhledem k tomu, že cena je stejná jako u Bodybuilder řasenky, je nutné podotknout to, že tohle je jen 10ml, kdežto Bodybuilder má 12 ml. To je 2ml řasenky "navíc" zadarmo, když to tak vezmete. Pro někoho je tohle možná naprosto nepatrný detail,  ale myslím si, že je důležité koukat i na to, kolik produktu u dražších produktů vůbec dostanete.


Ze začátku jsem byla velmi skeptická k plastovému kartáčku. Nikdy mi tyhle kartáčky vysloveně nevyhovovaly a když jsem poprvé viděla tenhle, říkala jsem si, že bude zázrak jestli mi sedne. Za začátku mi řasenka celkově neseděla. Slepovala mi řasy, špatně se mi aplikovala, a prostě nedělala hezké řasy. Řasenka (ta čerň v tubě) je velmi "mokrá", a první používání tedy není úplně pohádka. Na řasech je totiž velké množství produktu, které trvá sto let, než zachne.... Proto jsem se rozhodla nechat řasenku pár hodin otevřenou, aby trošku vyschla. Od té doby jsem už neměla tyto problémy a řasenka se dá používat bez toho, abych měla rapl. 

Kartáček jsem si také během používání zamilovala. Tak krásně dlouhé a rozdělené spodní řasy jsem ještě nikdy neměla a musím říct, že ať už dám jednu nebo dvě vrstvy, vypadá to stejně skvěle. Co se týče výdrže, tak řasenka drží nejlépe v max. 2 vrstvách, protože když se dá více vrstvev, nejen že to nevypadá úplně pěkně, ale ani to nedrží - řasenka se totiž drolí.


Řasenka skutečně řasy prodlouží, a to tím "wiggle wiggle" pohybem, který určitě znáte. Já mám vážně neuvěřitelnou radost z toho, jak moje spodní řasy vypadají. Co se týče hustoty - tam řasenka velkou službu neudělá, nezvýrazní nijak houšťku ale pouze délku, ostatně...přesně tak, jak řasenka slibuje. Řasenka se samozřejmě odličuje velmi dobře, protože není voděodolná, takže v tomto ohledu se není čeho bát. 

Bylo by velmi těžké, shrnout poznatky z této řasenky, protože první používání bylo katastrofa a řasenku jsem málem vyhodila, ale po delší době musím říct, že řasenku miluji. Opět jsem se utvrdila v tom, že theBalm prostě umí, a ačkoliv řasenka nebyla láska na první nařasení, teď na ní nedám dopustit. 

+
efekt dlouhých řas
výdrž
dobře se odličuje

-
menší balení, stejná cena
drolí se ve větších vrstvách

Hodnocení: 4/5
Zakoupit můžete například tady.
Řasenku bych všem rozhodně doporučila, myslím si, že je to skvělý kousek do sbírky, i když chápu, že je trošku na nic v tom, že prvně musí malinko vyschnout, aby se dala používat. V porovnání s Bodybuilder řasenkou, s ní nejsem až tak spokojená, ale pořád je to jedna z nejlepších řasenek, co jsem kdy zkoušela.  Řasenky TheBalm je určitě oblast kosmetiky, která by si zasloužila větší známost mezi lidma, takže pokud hledáte momentálně nějaké řasenky, třeba na objem nebo pro prodloužení, tak mrkněte na TheBalm. 

Jaké kartáčky vám vyhovují nejvíce?
Preferujete řasenky na objem nebo na prodloužení?

6 komentářů:

  1. Tuhle řasenku bych nejspíš nechtěla, hlavně kvůli tomu kartáčku :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by ti právě sedla, pokud preferuješ délku řas nad objem, určitě bys byla spokojená! :)

      Vymazat
  2. Mám to také tak u většiny řasenek, zpočátku nevyhovuje, ale pak je skvělá ! :) Pěkná recenze, já si zrovna objednala paletku od The Balm tak jsem zvědavá, já preferuji jak na objem tak na prodloužení, mé řasy jsou hrozné :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím co to ty řasenky ze začátku nacvičují :D :) Jéé, tak ať jsi spokojená! Jakou sis objednala? Já jsem se všema paletkama od TheBalm velmi spokojená :)

      Vymazat
  3. ešte som ju neskúšala :) preferujem skôr mascary na predĺženie
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger