27. ledna 2016

Urban Decay | Spandex Heavy Metal Eyeliner

Krásnou středu vám všem,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na linky Urban Decay, které jste mohli vidět na mém instagramu nebo přímo v akci jako líčení na blogu. Tyto linky jsem si koupila hlavně proto, že je chci použít na líčení na svůj maturitní ples a samozřejmě jsem neodolala a měla je na očích hned, co mi došly domů. Mám trošku slabost pro třpytky, a musím říct, že na tomhle krasavci se můžu dost vyřádit, co se třpytivého líčení týče. Proto jsem si objednala hned další, v odstínu Distortion... ale dnes vám tu ukážu tyto. :-)




 UD má pěkné obaly, takové bytelné, fajn na cestování. Není nic, co by se jim dalo vytknout. Moc se mi líbí, že obal není přeplácaný a člověk se může kochat třpytkama i skrz obal. Tyto třpytky jsou ve formě tekutých linek, proto je o dost snažší aplikace, protože třpytky nikde okolo nepadají, a zkrátka se i lépe skladují a aplikují. Aplikátorek je klasický štěteček, který z tekutých linek dobře známe, takže žádná novinka. 


Aplikace je právě díky výše zmíněnému štětečku úplně jednoduchá. Není na tom asi co vysvětlovat, je to zkrátka štěteček, jako u klasických tekutých linek. Při aplikaci je důležité dbát na to, že druhou vrstvu musíte dát až když jsou třpytky z první vrstvy zaschlé, protože jinak se budou plácat sem tam a nikdy nebudou výraznější, jen rozpatlané okolo. Pro někoho by možná bylo dobré upozornění na to, že třpytky je lepší aplikovat na linky vytvořené fixem, protože když použijete tekuté linky, které nejsou voděodolné, tak průhledný gel, v kterém třpytky jsou, se jakoby obarví podle té barvy linky (černé). Proto je lepší použít buď voděodolné tekuté linky, nebo fix na oči.

Výdrž je parádní, nemám co vytknout, od rána do večera vypadá stejně, nikam se nehne. Ale pozor, třpytky nejsou voděodolné, takže jdou snadno dolů. A to vede možná k otázce, jak se odličují. Odpověď je - úplně normálně. Otřete je do jednoho vatového tamponku, a to je vše. Žádné drhnutí, jen párkrát vatovým tamponkem přejedete místo, kde třpytky máte a téměř hned jsou fuč. 

Co musím uznat, je to, že Heavy Metal třpytky se vyrábí v těch nejkrásnějších barvách. Stříbrná, zlatá, holografická, modrá, růžová... nádherné a velmi zajímavé a originální barvičky, které se hodí do každé kosmetické sbírky, lépe řečeno, měly by být povinně její součástí, protože kdo nemiluje třpytky?! Já už čekám než mi přijde další odstín těchto linek, v odstínu Distortion, takže určitě očekávejte další líčení a třeba i další, kratší recenzi. 

+
výdrž
výběr odstínů
aplikace
balení
-
pro někoho možná cena


 Na světle jsem se vám snažila co nejlépe vyfotit linky na ruce, musím říct, že mi to dalo dost zabrat, abych vyfotila jejich skutečné barvy a odlesky, protože to je vážně síla, kolik barviček tyto linky hážou. Podle mě je důvěryhodná druhá fotka, která odpovídá realitě nejvíc. Na této fotce je vidět, kolik barev, kolik odlesků a třpytek tyto linky skutečně obsahují. Na tyto swatche jsem linkama přejela místo 2x. 


Hodnocení: 5/5
K zakoupení v Sephorách nebo eshopu Urban Decay (580 Kč)
Já osobně doporučuji tyto linky všem, i když mi je jasné, že někomu se ta cena může zdát velmi vysoká. Pokud máte zkušenosti s Urban Decay kosmetikou, pravděpodobně to tak nevnímáte, stejně jako já. Vnímejte to spíše jako investici do kvalitní kosmetiky, a obzvlášť, když se jedná o produkty na oči, je lepší mít kvalitní produkty, především když to jsou třpytky. Myslím si, že každý, kdo by linky vyzkoušel, zamiloval by se, stejně jako já. :-)

Máte také slabost pro třpytky?
Líbí se vám třpytky v linkách, nebo dáváte přednost sypkým třpytkám?

6 komentářů:

  1. Linky vypadaji opravdu nadherne, uz dlouho premyslim, ze bych si mela nejake trpytive taky poridit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá neskutočne pekne! Asi si ju kúpim :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  3. Linky vyzerajú neskutočne krásne ! :) Urban Decay mám veľmi rada :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou krasne.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger