8. ledna 2016

Urban Decay Heavy Metal Spandex Eyeliner

Krásný pátek vám všem,
dnes jsem si pro vás připravila líčení, které je nejvíc jednoduché, a vykouzleno s mým novým mazlíčkem od Urban Decay. Pokud sledujete můj instagram, určitě jste si všimli, že k Vánocům jsem si pořídila Heavy Metal tekuté linky v odstínu Spandex, což je ÚŽASNÁ a nepopsatelná varianta těchto linek. Pokud jste tyto linky neomrkli, někde se na ně koukněte a nejlépe vyzkoušejte, vážně jsou nádherné. Jsou to vlastně třpytky v gelu, udělané do formy tekutých linek. Já mám modré třpytky, ale najdou se tam i měňavé stříbrné, fialové a dokonce zlaté. Nejvíce úchvatný produkt, který mě okouzlil.. tak dnes se mrkněte na mé první líčení s timahle linkama. 



Věřte mi, že na fotkách není ani pořádně poznat, kolik odstínů tyhle třpytky hážou. Je to taková měňavá barva, do které se nejde nezamilovat. Jinak, líčení snad ani nemusím vysvětlovat. Je to černá klasická linka a přes ní jedna vrstva Heavy Metal linek. Na tyhle linky bude brzy recenze, tak pokud vás zajímá, jak obstojí při nošení, musíte si počkat. Jen bych chtěla říct, že nedoporučuji používat tekuté linky dospod, použijte fixu. Více vám ale řeknu opravdu až v recenzi.. :) 


Used products:
TheBalm The Schwing Eyeliner
NARS Eyeliner
TheBalm Bodybuilder Mascara
// Eyebrows //
Makeup Revolution Eyebrow Kit
bhCosmetics Eyebrow Pencil
Alverde Eyebrow Gel

Vytáhli byste ven takovéhle líčení? :-)
Co říkáte na takovou třpytivou linku? 

23 komentářů:

  1. Pane jo, úchvatné linky! Musím je vidět naživo:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, že jsou krásné?! Omrkni je, vážně vypadají nádherně a já jsem z nich úplně paf.. :D

      Vymazat
  2. Nadherne linky :) Ja pouzivam jenom cerne, ale rikam si, ze bych si mohla poridit i nejake barevnejsi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♡ Je jasné, že tohle také nenosím každý den, ale čas od času tam přidat nějakou tu třpytku není vůbec špatný nápad :)

      Vymazat
  3. Nadherne linky :) Ja pouzivam jenom cerne, ale rikam si, ze bych si mohla poridit i nejake barevnejsi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ve skutečnosti to vypadá tak stokrát líp než na fotce.. přísahám! :D

      Vymazat
  5. Tyjo, vypadají vážně skvěle. Miluji třpytky a ještě když hážou více odstínů, tak jsou úplně perfektní. Třpytky budou snad moje láska navěky.
    Určitě se těším na recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou BOŽÍ! :) Taky miluju třpytky, vždycky si všechno třpytivý prohlížím tak půl hodiny :D

      Vymazat
  6. Linka je opravdu pekna. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Tak táto linka je úchvatná ! :) Nádherná :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger