19. srpna 2015

RIMMEL PROFESSIONAL EYEBROW PENCIL

Krásnou středu vám všem,
dnes tu mám pro vás připravený článek, kde bych vám chtěla něco málo povědět o tužce na obočí, kterou poslední dobou používám. Bez tužky na obočí, gelu a pudru na obočí bych byla chodící...obličej bez obočí. V Egyptě mi obočí navíc zesvětlalo víc než kdy jindy, takže přes léto je třeba trošku více přitvrdit a tužku prostě používat každý den. A vlastně celkově, tužky na obočí tvoří jednu z nejdůležitější části mého líčení, prakticky bez namalovaného obočí nevylezu, takže proto musím mít doma vždy alespoň jednu tužku. 


Popisovat balení v každém článku mě už nebaví, a myslím si, že ani vás. Proto jsem se rozhodla, že už balení popisovat nebudu, pokud to nebude nic zajímavého, pokud na něm bude něco, co bude třeba zmínit, tak to určitě napíšu, ale zkrátka u normálních produktů si myslím, že to nemá cenu a stejně to nikoho nezajímá. 
U tohoto produktu bych ale přece jenom jednu věc na balení zmínila, a tou věcí je štětec na konci tužky, kterým se obočí má pročesávat. Musím říct, že tyhle věci moc nepoužívám, a obočí pročesávám akorát kartáčkem z mého oblíbeného gelu na obočí od Alverde, ale kupodivu, jsem si tentokrát ten kartáček oblíbila. U většiny tužek, co jsem doposud zkusila, jsem narazila na to, že kartáčky vždy měly nějaký nedostatek, ať už to, že byly moc tvrdé, nebo moc poddajné, prostě něco.. tenhle kartáček je úplně super. Přijde mi, že je ideální na pročesání, ale také na to, pokud máte kartáček vyčištěný, tak s ním perfektně to obočí sjednotíte. Určitě znáte to, kdy máte na kůži hodně produktu, a zkrátka potřebujete to nějak smazat, ale vatovou tyčinkou by jste to zničily... no, tak tenhle kartáček má tu schopnost, že produkt z kůže smaže a obočí barevně sjednotí tím, že barvu prostě rozčeše mezi chloupky. Musím říct, že mi tenhle kartáček opravdu moc vyhovuje a pravděpodobně si ho schovám, protože opravdu jsem nenarazila na tužku s lepším kartáčkem, který by nevytrhával chloupky a byl použitelný. Co se týče štětinek, ty jsou tvrdé, ale ne tolik, aby se s nima nedalo pracovat. 

Odstín mé tužky je Dark Brown a musím říct, že mi skvěle vyhovuje, obzvlášť v kombinaci s mojí paletkou na obočí od Makeup Revolution. Myslí, že nevědomky (vlastně tak trochu vědomky) pořád a pořád ztmavuji své obočí, protože ze začátku jsem používala ten nejsvětlejší odstín z té paletky, a teď už používám ten nejtmavší s touhle tužkou, která je relativně tmavá také. Mě odstín osobně velmi vyhovuje, je to krásná hnědá, ale není to ta šedavá, studená hnědá ale spíše teplá oříškově hnědá, která se hodí spíše teď v létě. Výběr odstínů není tak super, a musím říct, že já měla štěstí, že jsem sáhla po tomto odstínu a sedl mi. Tužka se prodává, co já koukala na internetu, tak ve 3 odstínech - hnědá, tmavě hnědá a černá, což je podle mě dost slabý výběr, a obávám se, že ne každý si vybere. 

Co se samotné tužky a její aplikace týče, musím říct, že jsem velmi spokojená. Tužka je relativně měkká, takže krásně kreslí, ale neškrábe na kůži, netahá chloupky, nedrolí se, a při ořezávání se neláme. Avšak může se stát, že budete muset nožem udělat hrot téhle tužce, protože někdy je ořezávátkem těžké udělat ten ostrý hrot, kterým by se obočí mělo malovat. Já jsem se naučila kreslit ale i s kůlem, takže mě problém tohle opravdu nedělá. 

Hodnocení: 4/5
K zakoupení za skvělou cenu na parfums.cz

Určitě bych tužku všem doporučila, za mě je velmi velmi super a ráda jí používám, akorát se obávám, že bude těžké vybrat odstín, a pokud ho vyberete, tak možná vám nebude sedět. Na to bych si rozhodně dala pozor, a je to vlastně jediné mínus téhle tužky na obočí, protože opravdu mě vyhovuje ve všech směrech. Výdrž, pigmentace, aplikace, všechno je na jedničku, ale opravdu ten výběr odstínů je dost mizerný. Ale vsadím se, že pokud vám jeden z těchto odstínů sedne, budete také moc spokojené, jako já.

Malujete si obočí, nebo máte radši nenamalované a přírodní?

5 komentářů:

  1. Tužka vypadá skvěle, určitě na ni kouknu. Já si obočí moc nemaluji, protože jej mám dost tmavé a husté, ale občas si jej trošku vylepšuji. Používám teď fix od Flormaru a jsem s ním naprosto spokojená, ale od Rimmel mám v tomto odstínu tužku na oční linky a moc jsem si ji oblíbila. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Já jdu na úpravu obočí příští týden na kosmetiku, tak doufám, že konečně dostane nějaký pěkný tvar a dokreslovat si ho budu určitě, mám ho dost řídké, jen si teď budu přebarvovat vlasy, tak potom hned půjdu hledat ten pravý odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o této tužce slyším poprvé:) Možná bych jí někdy zkusila, až se k tužkám doberu, zatím na obočí používám jen stíny:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám úplně tu samou jen od značky esence možná je to tím, že je to jiná značka, ale po celém dni se mi to tak nějak smázne tak čím to obočí zafixovat? Nebo co všechno používat na domalování a úpravu obočí? Já právě používám jenom tužku díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. už dlhšie pokukujem po nejakej ceruzke, lebo zatiaľ na obočie používam iba tiene, takže túto vyskúšam, má presne taký odtieň aký hľadám :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger