5. července 2015

BHCOSMETICS | GALAXY CHIC PALETTE

Krásnou neděli vám všem,
dnes tu pro vás mám připravenou tuhle přenádhernou paletku, kterou určitě znáte. Nejprve ale nějaké organizační věci. Jak víte, pokud sledujete můj instagram tak jste si asi všimli, že jsem byla na dovče. V této době jsem ovšem byla "offline" a používala k internetu jen svůj mobil, kde jsem blog ani email ani nic jiného nekontrolovala, a tudíž si všimla, že články jsem nepřednastavila tak, jak jsem potřebovala, a proto je budu vydávat až teď. To možná odpoví na vaši otázku, proč tu bylo tak mrtvo, v posledních pár týdnech. Teď už ale k slibované recenzi, na kterou jsem se velmi tešila!

Balení téhle paletky nemá jedinou chybičku, ať se to týká obalu zvenčí nebo zevnitř. Tahle paletka mi přijde detailně absolutně perfektně promyšlená, opravdu ve všech možných směrech. Moc se mi líbí takový infantilní vzhled z venku, že to vlastně působí, jako nějaká dětská paletka, ale zevnitř to jsou opravdu nádherné stíny. Každý stín má jméno podle nějaké planety, nebo části galaxie, a to tak, že název perfektně odpovídá barvě stínů. Tentokrát tu nenajdeme nudné, jednobarevné stíny, ale například země (Earth) je překrásná modrá barva, se světlými, stříbrnými, bílými a modrými pigmenty v sobě. Nebo měsíc (Moon) je také naprosto trefný, překrásný stín, který se dá skvěle kombinovat.

Pigmentace mě velmi překvapila, obzvlášť u světlejších stínů. Jak vidíte na fotce níže, tak stín jako Milky Way - růžový, studený - přenádherný stín, má perfektní pigmentaci, o nic méně lepší než třeba Neptune. Musím opravdu uznat, že mě překvapilo, že stíny jsou všechny na stejné úrovni, perfektní pigmentace i výdrž. Jediný stín, který osobně nemohu použivat jako stín je Meteor, protože je podle mě až moc světlý, a používám ho tedy jako rozjasňovač do koutků oka, nebo na prst a poťupkám s ním jiný stín, který díky němu bude mnohem zářivější a jasnější (uprostřed víčka, kde chci rozjasnit a zdůraznit oko).

Výdrž je sice malinko slabší, ale pořád lepší než většina paletek. Abych přirovnala výdrž, řekla bych, že to je jako Nude Tude bez primeru. Vydrží půlku dne perfektně, ale pak už intenzitu ztrácí, a právě v tomto případě je nutné používat primer. I když, to by mělo být asi jasné, protože u stínů jako jsou tyhle - barevné, pastelové, světlé... je výdrž horší než třeba u krémových. S primerem už je to o poznání lepší, drží celý den, od rána do večera, jako zrovna aplikované. 

zprava : Sun, Milky Way, Earth, Moon, Mars
Hodnocení: 5/5

K zakoupení za skvělou cenu na parfums.cz
Tahle paletka si mě získala ještě dávno před tím, než jsem jí zkusila, a tak jak jsem psala výše, láska k ní se prohlubuje s každým použitím. Musím uznat, že mě překvapila neuvěřitelně moc, a rozhodně má očekávání byla mnohem nižší, ale teď se nebojím pigmentaci přirovnat k jiným, dražším a "proslavenějším" paletkám. Pokud vás tedy paletka tak nějak přitahuje, rozhodně bych se toho nebála, a šla do ní, protože vám opravdu garantuji to, že  budete spokojené a mile překvapené.

Co vy říkáte na tuhle paletku? 
Líbí se vám takovéhle neobvyklé oční stíny?

7 komentářů:

  1. Na tuhle paletku jsem se uz divala, manadhernou pigmentaci.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle paletku zbožňuji. Asi změnili obal paletky, tento se mi líbí daleko více než ten můj. Na tom mém jsou ještě nějaké dvě astronautky :D Pigmentace stínů je dle mého naprosto luxusní. A na mokro je to teprve síla :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že na tom starém jsou ty dvě astronautky, máš pravdu, tenhle je hezčí :D Jinak pigmentace je luxusní, o tom žádná! Stíny používám překvapivě až moc často, právě proto, že majíboží pigmentaci :) Na mokro jsem nezkoušela, určitě zkusím, díky za tip!

      Vymazat
  3. Tak to je boží! Sama bych to asi nevyužila, ale skvělý tip na dárek pro sestru, děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som takéto farebné odtiene vôbec nevedela využiť, takže by mi bola paletka na nič, ale ty tie tiene určite dokážeš krásne skombinovať :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je opravdu nádherná, hned poputuje na wishlist :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger