31. května 2015

NARS | Eyeliner Stylo

Krásnou neděli vám všem,
jako první, chtěla bych vám říct, že tento týden pravděpodobně žádné články nebudou, a to proto, že ve čtvrtek a sobotu dělám CAE zkoušky, a prostě se neustále šrotím, takže momentálně jde prostě blog stranou. Ovšem, myslím si, že v neděli by tu už něco být mohlo, ale nechci nic slibovat... Každopádně, dnes tu pro vás mám opět něco od značky, kterou jsem si za poslední dobu velmi oblíbila. Tahle značka, je dle mého, jedna z nejkvalitnějších, co člověk může sehnat, a já jsem ráda, že už se dá koupit pár produktů i online, a člověk nemusí jezdit jen do Sephory, aby si pořídil to, co opravdu chce. Touhle značkou je Nars, a dnes tu budu povídat o fixe na oči, která je absolutně bezkonkurenční, a změnila můj pohled na všechny fixy, které jsem doposud vyzkoušela.



Balení všech produktů značky Nars je luxusní, krásné, a naprosto boží. Ačkoliv je to prakticky vždy jen černý obal s nápisem Nars, myslím si, že právě tohle je ten minimalismus, který je někdy mnohem lepší, než přeplácané obaly. Podle mě jsou obaly téhle značky perfektní, ačkoliv miluji i barevné obaly od značky The Balm, což by člověk mohl říct, že je naprostý protiklad (barvy, obrázky..). 

Aplikace je velmi snadná, díky dlouhému hrotu, protože špičkou můžete vytvořit tenounkou linku, třeba jen nad řasama, aby oči nevypadaly unaveně, ale zároveň můžete skloněním fixky, vytvoříte silnější, krásnou linku. Malinko mi vadí to, že úplná samotná špička fixu se malinko časem začne prohýbat, takže linky už nejsou až tak precizní, jako byly předtím, ale i přesto se s fixou pracuje skvěle. Uvidíme, jak na tom hrot bude po dalších měsících, ale v současnosti fix používám přes 2 měsíce, téměř každý den, a hrot je pouze o malinko měkčí, než na začátku. Co se intenziti týče, tady nemám, co dodat. Líbí se mi, že fix je opravdu celý den černočerný, a že nemá nejmenší tendenci svou intenzitu ztrácet, a to prostě i po více než 24 hodinách nošení. 


Výdrž je perfektní. Je to fix na oči s nejlepší výdrží, který jsem kdy poznala, je to vlastně i napůl voděodolná fixka, a hlavně spánkuodolná. Vydržela se mnou party, poté jsem neodlíčená spala, a šla do práce a linka mi furt krásně držela, bez sebemenšího poškození. To, je podle mě, dámy a pánové, perfektní fix a po používání tohoto produktu, moje laťka pro vybírání fixů na oči, se hoodně zvedla. Musím uznat, že takovouhle výdrž jsem nečekala, protože jsem opravdu myslela, že 

fix na oči NARS, NARS kosmetika, linky na oči NARS, linky, eyliner NARS
Hodnocení: 5/5

Fix na oči od značky Nars můžete zakoupit na parfums.cz 
Tenhle fix vám všem velmi velmi doporučuji a myslím si, že pokud vám fixy vyhovují více než tekuté linky, určitě by vám právě tenhle fix velmi vyhovoval a byly by jste velmi spokojené. Zde, se opravdu vyplatí zainvestovat, protože si myslím, že po x letech, co si linky dělám, různýma produktama, tenhle fix je bezkonkureční, a naprosto jednoznačně nejlepší. Jelikož si už delší dobu kupuji i dražší kosmetiku, tak jsem poznala, jak veliký rozdíl to je, když porovnáte většinu drogerkových produktů s těma dražšíma. Například, já v drogerii nenarazila na fix na oči, s kterým bych byla opravdu spokojená tak, jako s tímhle, a ačkoliv Maybelline Masterprescise Eyeliner byl jeden z mých nejoblíbenější, když jsem poznala, že kvalitní fix na oči se dá sehnat, tak jsem na něj rázem zapomněla a teď bych si ho už nekoupila. 

Myslíte, že se vyplatí do některých produktů investovat?

6 komentářů:

  1. I haven't tried this but NARS is definitely great in terms of quality. I love how dark the colour is!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá báječně, i když jsem na gelové linky, protože mi žádný fix na očích nevydržel a na ty gelovky už jsem si tak nějak zvykla. Ale s tím investováním...je lepší si koupit a investovat do lepšího produktu, než koupit jeden, který nedrží a pak hned další který taky není nic moc...

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá báječně, i když jsem na gelové linky, protože mi žádný fix na očích nevydržel a na ty gelovky už jsem si tak nějak zvykla. Ale s tím investováním...je lepší si koupit a investovat do lepšího produktu, než koupit jeden, který nedrží a pak hned další který taky není nic moc...

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju za tip :) určitě si fix kkoupím :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá skvěle, ale za ty peníze... skvěle si vystačím s linkami z drogérie okolo stovky - tohle by mě asi zruinovalo! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se tento týden zaregistrovala k Oriflame a taky dobré. Registrace je zdarma na www.kosmetika-sleva.cz a teď mám na vše slevu 23%. A ještě si můžu i něco vydělat. to je super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger