26. března 2015

FREEMAN | PAPAYA AND LIME SHAMPOO & CONDITIONER

Krásný pátek vám všem přeji,
já vím... dlouho jsem se vám tu neozvala, ale momentálně se léčím se zánětem dutin s antibiotikama a k tomu mám docela hodně práce v práci :D Doufám, že se to brzy zlepší a já budu mít čas psát články víc, každopádně... dnes tu mám opět po dlouhé době něco jiného, než dekorativku. Tentokrát tu mám šampón a kondicionér značky Freeman, což je netestovaná pečující kosmetika, jejiž masky na obličej určitě všichni znáte ze svých drogerií. 

Značku Freeman znáte nejen z mého blogu, ale i z vašich drogerií, ovšem jen v podobě masek na obličej. V tom případě pro vás možná bude novinka to, že tahle značka vyrábí právě i jak šampony, kondicionery, tak i tělové mléka, a to všechno je velmi kvalitní zboží vyrobeno bez toho, aniž by nějaké zvířátko kvůli tomu trpělo. 

Obal je prostě klasický, nic nového, prostě typický šampón, s pěkným obalem. Voní absolutně dokonale, je to perfektní svěží, letní vůně, která se z vlasů nevymyje hned ale nějakou dobu se tam drží a vlasy pak voní naprosto úžasně. Musím říct, že je to asi nejlepší šampón, co se vůně týče, který jsem kdy měla.  

Jinak funkce šampónu jsou prostě normální, šampon vlasy dobře umyje, nemastí je, nevysušuje, prostě takový šampón jak má být. Na obale je napsáno vlastně že vlasy by se měly mýt 2x za sebou, což mi přijde hloupost, a tak používám prostě šampon 1x. 


Kondicionér je na tom velmi podobně. Voní opět naprosto perfektně, nedokážu si představit lépe vonící kombo než tyhle dva produkty dohromady. Opravdu jsem se do vůně zamilovala a jsem schopná si koupit oba produkty znovu jen kvůli vůni. 

Musím říct, že kondicionér se mi nanáší mnohem hůř, kvůli konzistenci. Je to taková divná konzistence, a strašně špatně se rovnoměrně po vlasech roztírá, ale to je spíš věc individuální, než že by to byl problém kondicionéru.  


Ze začátku mi kondicionér vůbec nevyhovoval, a to hlavně proto, že mi přišlo, že dělá prd. Používala jsem ho tak dva týdny, když jsem jednou zapomněla z vlasů a vzbudila se druhý den, a vlasy jsem měla suché a hebounké jak miminko. No a od té doby si kondicionér nevymývám z vlasů, dávám ho tam teda 1x týdně a mám ho teda ve vlasech 2 dny. Je to výhodné v tom, že vlasy nevypadají mastně, nemastí se a ani není vidět, že by tam kondicionér byl, pouze na omak a pohled jsou vlasy jemné, a musím říct, že jsem nikdy tak snadno nerozčesávala vlasy, jako právě teď.

Vlasy mi navíc nádherně voní celou dobu, tyto dva dny, a já musím říct, že si vůni limetky a papáji hodně užívám, je to nádherná vůně a k vlasům se prostě skvěle hodí!

Hodnocení šampónu : 4/5
Hodnocení kondicionéru : 5/5
Šampon i kondicionér seženete na www.dekorativka.cz

Všem oba produkty velmi doporučuji a určitě počítejte s dalšíma recenzema na tuhle značku, konkrétně by mě velmi lákalo tělové mléko. Freeman značka mi je svou ideologií velmi sympatická a to právě proto, že je veganská a řekla bych že i velmi cenově dostupná, velmi kvalitní. Určitě tahle značka stojí za to, omrknout a možná i prubnout :) 

Používáte značku Freeman?
Jaká vůně šampónů vám sedí nejvíc?

10 komentářů:

  1. O té značce jsem teda ještě nic neslyšela, ale jak ji objevím tak si ji hned koupím :))
    jinak tě chci pozvat na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, zda jí v drogeriích seženeš :/

      Vymazat
  2. Od Freemana používám masky a peeling. Nic jiného jsem zatím nezkoušela. Šampon i kondicionér mě ale hodně lákají, takže obojí moc ráda zkusím až mi dojdou zásoby. Už po nich totiž pokukuju delší dobu :)

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Toto duo jsem měla asi tak rok a půl zpátky a bylo perfektní. Souhlasím, že vůně je něco neskutečného, já si navíc všimla, že mi asi šampón krásně zdůrazňoval barvu vlasů. Určitě se časem k Freeman vrátím. Značku mám ráda, měla jsem meruňkový peeling a antistresovou masku a s oběma výrobky jsem byla maximálně spokojená.

    Radu - Jarní Rita Ora Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně! Bože, to je nepopsatelná vůně! :) Já teda si nevšimla zdůraznění barvy vlasů, asi proto, že s každým umytím mám jiný odstín, díky tomu, jak se vymývá :) Freeman prostě umí, dost jsem si tuhle značku oblíbila :)

      Vymazat
  4. Tak to je pro mě překvapení. Vůbec jsem netušila, že Freeman má i šampony :) Ovšem já si pořád brousím zuby na pleťovou masku :)


    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že má i šampony! A tělová mléka taky :) Určitě to omrkni, všechno je cruelty free!

      Vymazat
  5. masky používam už roky a už dlhšie rozmýšlam aj o šampóne, tak uvidíme :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ho zkus, dokonce je i v normální cenové relaci :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger