30. dubna 2015

TheBalm | Mary-Lou Manizer Highlighter


Krásný čtvrtek vám všem přeji,
dnes jsem si udělala studijní volno, takže jsem se rozhodla vám tu ukázat rozjasňovač od The Balm, který jsem si naprosto zamilovala. V každém článku, kde vám ukazuji něco od téhle značky, vám říkám, jak moc obaly The Balm miluju. Vlastně jsem si chtěla tenhle rozjasňovač koupit ze začátku právě kvůli obalu, který mi přijde jeden z nejpovedenějších The Balmáckých díl. Rozjasňovače jsem nikdy moc nepoužívala, a říkala si, že ho ve finále budu moci používat jako stín. Když si ale Lou z GTL pořídila rozjasňovač od téhle značky a já ho viděla v plný palbě, řekla jsem si, že ho musím prostě mít, a to nejen proto, že je krásný. Postupem času, jsem se naučila s rozjasňovačem pracovat nejen na očích ale i na tvářích, a ačkoliv ho nepoužívám tak často (jak bych chtěla, a vzhledem k ceně asi i měla), naprosto ho zbožňuju. Pokud hledáte tedy pořádný rozjasňovač, tak čtěte dál a třeba si vyberete právě tenhle. 

Obal... achjo, jak já zbožňuju obaly The Balm. Žádná jiná značka mě tak moc nebaví, jako právě The Balm a jejich originální a luxusní obaly. Musím říct, že se mi fakt líbí ten jejich humor a člověk, který tyhle obaly vyrábí musí být, podle mě, naprosto geniální. Myslím si, že právě The Balm je jedna z mála značek, která může dát na svůj obal jakkoliv barevné nebo nebarevné umělecké dílo a bude to boží obal, a já se nad ním budu rozplývat i tak. Když se třeba kouknete i na názvy stínů, zjistíte, že originální jsou právě i názvy a nejen obaly. Pokud jste třeba spíše na minimalistické, černé, bílé, černobílé obaly produktů - i v tomto případě si myslím, že obaly vás budou bavit, protože je velmi zábavné prohlížet si originální názvy i obaly. 

Co se týče pigmentace, musím říct, že mě dost překvapila. Když přetřete prstem po rozjasňovači a poté aplikujete prstem, je to luxusní pigmentace a z rozjasňovače prakticky dostanete maximum - maximální třpyt i lesk a i zlatavou barvu. Za to ale když použijete nějaký plochý nebo zkosený štětec, pigmentace je dost suchá a řekla bych, že spíš mizerná. ALE! Pokud máte nějaký "kulový" štětec, tak tím to jde zase naprosto skvěle a z rozjasňovače uděláte menší slunce ve vašich vnitřních koutkách očí - tolik jasu, třpytek a lesku se jen tak nevidí. Musím vám také prozradit menší tajemství - když budete vrstvit, z rozjasňovače je opravdové slunce. Každou vrstvou při vrstvení docílíte mega lesku a třpytek, a vlastně i lepšího držení - třpytky neopadávají, ani stín. Ne že by se mi to stalo, ale po celodenním nošení si nejde nevšimnout menší sytosti. Další tip je - mokřete si štětec. Když nanesete první vrstvu rozjasňovače mokře, a poté vrstvíte už jakoby suše, tak to taky vypadá hoooodně dobře a řekla bych, že tímhle docílíte nejlepší možné pigmentace

Odstín rozjasňovače je taková nádherná zlatá barva, která, si myslím, se hodí ke každému typu pleti, ke každému odstínu pleti a k většině líčení. Líbí se mi, že vypadá opravdu přirozeně a dá se aplikovat tak, aby opravdu nebylo poznat, že byl produkt použit. Myslím si, že tahle zlatavá barvička je opravdu nejlepší volbou, protože třeba kolegyně Cindy Lou Manizer je taková spíše růžová a ta už se (dle mého názoru) nebude hodit k tolika líčení jako právě Mary-Lou.

Značka The Balm je netestovaná, což jak vy víte, já poslední dobou hodně oceňuji. Ačkoliv kosmetika nemá certifikát, je netestovaná už od svých počátků a většina neobsahuje ani živočišné složky, takže, dle mého, není se čeho bát, pokud produkt neobsahuje "bee wax" nebo karmín, ale tyhle  Filozofie této značky je vlastně založená právě na tom, že není testovaná na zvířatech. Takže nejen že koupí produktu téhle značky nebudete mít na rukou krev jiné živé bytosti, ale budete i spokojeny s boží kvalitou produktů a troufám si říct, že většiny produktů (vzhledem k tomu že nemám vyzkoušené všechny produkty). Na tomto odkazu si můžete přečíst odpověď na email ohledně právě netestovanosti a toho, že produkty mohou obsahovat některé živočišné složky. 

Tady je fotka swatche, abych vám ukázala pigmentaci. Musím říct, že vyfotit tento rozjasňovač je hodně těžké a nejlépe to bude asi vidět na videu nebo něco takového, takže možná vám někdy natočím video, kde ukážu tenhle rozjasňovač v akci, aby jste ho viděli v plné palbě. V reálu je totiž  malinko jiný - mnohem víc výrazný, více do zlatava, a takový třpytivější. 


Ještě jednou zopakuji fakt, že rozjasňovač je mnohem výraznější ve skutečnosti než na fotce a několika způsoby se dá z něj vytřískat maximum - jakožto výše zmíněné vrstvení produktu nebo navlhčený štětec. Uvidíte, že opravdu rozjasňovač ve vnitřním koutku oka dělá divy a líčení vypadá hned mnohem jinak a pokud máte tmavší stíny - rozjasnění bude třeba a vy oceníte právě tenhle lesk, který díky rozjasňovači získáte. 


Hodnocení: 5/5
Zakoupíte na parfums.cz
Tenhle rozjasňovač vám všem doporučuji, a to hlavně proto, že za tu cenu se rozhodně vyplatí. Mám ho 2 měsíce, používám ho velmi často a nezmizela mi prakticky ani část produktu, opravdu jen minimum. Navíc, tento rozjasňovač  je velmi univerzální a díky svému odstínu ho můžete používat nejen jako rozjasňovač, ale i stín. Musím říct, že i cena je velmi adekvátní k samotnému produktu, protože produktu je fákt hafo a myslím si, že já stihnu zemřít dřív, než uvidím dno tohoto rozjasňovače. Je ho vážně hafo a vsadím se, že kdyby si ho koupili dva lidé dohromady a nějakým způsobem rozdělili, stačilo by to oboum na dost dlouho. Opravdu je produktu fakt hodně.

Používáte rozjasňovače?
Jaký oval The Balm se vám líbí nejvíce?

8 komentářů:

  1. Obaly mají fakt nádherné :))))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju ho;) A jak říkáš, na mokro ve vnitřním koutku je úchvatný!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevim proč ho pořád ještě nemám! Je nádherný:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by chtělo napravit, je vážně přenádherný a ten efekt který dělá.. :) no prostě nádhera!

      Vymazat
  4. Souhlasim, ze obaly ma The Balm vazne krasne a originalni :-) Ja rozjasnovac moc nepouzivam, ale snazim se to napravit a tenhle vypada vazne skvele :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsadím se, že kdybys vyzkoušela jednou tenhle, tak bys ho nepřestala používat, je to opravdu pecka :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger