17. dubna 2015

ROYAL BLUE EYE MAKE UP

Krásný pátek,
dnes tu pro vás mám FOTD článek, focený už minulý týden, ale vzhledem k tomu, jak málo se fotky vydařily, jsem se odhodlala je dát na blog až dnes. Nebudu vám sem tentokrát ani psát slohy, snad jen to, že tento modrý stín od Milani je naprosto nádherný a je to pravděpodobněji nejhezčí modrý stín, který doma mám. Tohle líčení je vlastně složení pouze dvou stínů, a to práve modrého od Milani a černého s modrými třpytkami od The Balm. No, na fotkách vůbec není vidět, jak nádherný odstín to ve skutečnosti je.... No podívejte se sami :-)


PRODUCTS USED
Milani - Bella Navy*
*k zakoupení na dekorativka.cz
TheBalm - The Stroke (Balm Jovi palette) 
Makeup Revolution eyebrow palette
Alverde brow gel (Blonde 01)
TheBalm The Bodybuilder Mascara

V neděli se těšte na recenzi tohoto krásného modrého stínu!
Mějte se krásně!

11 komentářů:

  1. tyjo vypadá dost dobře, asi o něm zauvažuju, protože právě pořádně tmavě modrej krásnej sytej odstín bych doma chtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá úžasně, a být tebou, jdu do něj, je opravdu PŘENÁDHERNÝ! :)

      Vymazat
  2. Vypadá to nádherně, pigmentace je úplně úžasná :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) pigmentace je úžasná, jeden z nejlepších stínů co doma mám :)

      Vymazat
  3. Vypadá to dobře¨. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. mít tvoje oči, nosím takovéhle stíny častěji :)) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger