3. března 2015

Marc Jacobs - Daisy Dram | Dolce & Gabana - Light Blue

Krásné úterý vám přeju,
dnes tu pro vás mám připravený článek na dva parfémy, do kterých se nejde nezamilovat. Když jsem poprvé ucítila v Pražské Sephoře Marca Jacobse a jeho parfém Daisy Dream, věděla jsem, že ten parfém bude můj. Je to první parfém, kterých bych si byla ochotná koupit i kvůli jen obalu... :D Díky bohu, že voní naprosto pohádkově, protože jinak bych se na něj musela pořád jen koukat. Na druhou stranu, když jsem kupovala na Vánoce mamce parfém Dolce & Gabbana, byla jsem dost zoufalá, protože jsem nemohla žádný parfém pořádně vybrat. V těchto případech člověk proklíná online nakupování. Nakonec jsem ale vybrala na radu kamarádky Light Blue a nelituji téhle volby ani trošku, protože tenhle parfém sice není nijak sladký, ale voní úžasně! Ale teď už se tedy vrhnem na recenzi. 

Začít obalem zrovna u tohoto parfému je, řekla bych, samozřejmost. Tenhle obal si podle mě zaslouží minimálně odstaveček opěvování, protože...no koukněte na něj, dyť je prostě boží! Ještě nikdy jsem neviděla roztomilejší parfémy než právě ty od Marca Jacobse (omrkněte Daisy parfémy, roztomilost sama o sobě!) Flakonek je plný krásných sedmikrásek, takže působí možná trošku infantilně, ale věřte mi, že nepůsobí vůbec dětsky ale prostě působí roztomile a název Daisy Dream se k tomuhle parfému neskutečně hodí, právě díky tomuto zvolenému flakonku. Všechny Daisy flakonky od Marca Jacobse mají tento kytičkovaný obal, a já musím říct, že se mi líbí úplně neuvěřitelně moc. Flakonek se skládá z takových dvou koulí (:D) přičemž jedna je průhledná a je v ní modrý parfém a druhá je uzavírání, které můžete trošku použít jako zrcadlo :DD Jediná nevýhoda je, že když máte mastné ruce, je právě na tomto uzavírání vidět každý dotek.


Daisy Dream je vhodná do jarních a letních dní, je to super svěží a trošku i sladká vůně, která nikdy neomrzí! Ne, že by jste tuhle vůni využily jen v létě a na jaře - já tenhle parfém používám už od Vánoc a musím říct, že ten rozdíl moc nevnímám. Parfém je podle mě velmi originální, není to vůně, kterou znáte z každého rohu ba naopak, přijde mi, že podobný parfém najdete málokde a každý, kdo ucítí, že tento parfém máte, se vás bude ptát, co to je za parfém a nebo vám tuto vůni stoprocentně pochválí. Věřte mi, vlastní zkušenost! Tenhle parfém prostě voní perfektně. Myslím si, že je to i univerzální parfém, co se týče věku. Málokterý parfém se dá nosit v jakémkoliv věku ale tento si dokážu předtavit jak na mladých slečnách tak i těch starších, nebo starších paní. Prostě je to ideální vůně pro všechny. Navíc, výdrž parfému je naprosto perfektní, voní na vás celý den a to bez toho, aby vás z něj bolela hlava. Parfém po určité chvíli přestanete vnímat, protože to není nijak vlezlá a vtíravá vůně a vzpomenete si na něj až v té chvíli, kdy vám ho někdo pochválí.

Hlava
grapefruit, ostružiny, hruška
Srdce
glycin, liči, jasmín
Základ
pižmo, dřevo, kokos  



Hned co jsem krabičku s parfémem otevřela, zjistila jsem, že obal je semišový. Ano, ta modrá krabička je semišová a strašně mazlící, pořád mám chuť po tom jezdit prstem. Je neuvěřitelně heboučký a dojde vám, že už se s ním půl hodiny mazlíte, až když vás začne brát křeč do ruky :D Poznámka : Pokud jste viděli film Get Him To The Greek tak si budete připadat jak v tomhle filmu, akorát že prstem nebudete jezdit po chlupatý zdi ale po chlupatým obale.. :D Líbí se mi i lahvička, která je matná, a působí hrozně luxusně, právě díky tomu že je takhle matná. A až teď co tohle píšu, vidím že mám asi slabost pro modré parfémy. :D Uzavírání je takový modrý obdélníček, který se chytá super i s mastnýma rukama a nedělá vám žádné fleky. U tohoto balení není vůbec nic co vytknout, moc se povedlo!


Tento parfém beach také zařadila mezi letní vůně, je to taková mírně sladká, ale i přesto svěží vůně, která je podle mě naprosto nezaměnitelná. Tenhle parfém je hodně originální, a to hlavně proto, že je takový formální ale přitom je super na normální nošení, je to taková "vyspělá" vůně, která se podle mě nehodí tolik pro mladší slečny. Výdrž je naprosto úžasná - vydrží také celý den vonět, bez toho, aby vám lezl na nervy - po chvíli vůni přestanete vnímat a dojde vám, že pořád krásně voníte, až vám někdo bude říkat, jak krásně voníte. Musím říct, že tenhle parfém je skvělý dárek, když nevíte co koupit, protože je to opravdu neotřelá, originální vůně, kterou jen tak nikde neseženete. Dokonce i já, potom, co jsem jí koupila mamce jsem jí začala používat, protože je opravdu nádherná. Je to prostě fenomenální vůní, která posune vaší laťku při vybírání dalších parfémů úplně jinak. Za mě je tohle rozhodně objev a určitě se k ní budu vracet.

Hlava
jablko, citron, zvonek
Srdce
bambus, růže, jasmín
Základ
pižmo, ambra, cedr



Hodnocení : 
Daisy Dream : 5/5
Light Blue : 5/5

Parfém Daisy Dream seženete na parfums.cz stejně tak jako Light Blue.

Pokud máte rády lehké, svěží ale přitom trošičku sladké vůně, rozhodně jděte do Marca Jacobse a jeho Daisy Dream. Pokud se chcete přesvědčit že je opravdu boží, zajděte do nejbližší Sephory, očuchejte ho a uvidíte, že tenhle parfém je prostě luxusní. Myslím si, že u mě topnul úplně všechny parfémy, které jsem kdy vyzkoušela. Ano, tak skvělý prostě je. Jeho krásné balení je jen třešničkou na dortu. Naopak, Light Blue bych popsala jako takovou formální vůni, není to taková ta normální vůně na klasické, běžné nošení (samozřejmě je, noste jí kam chcete, takhle připadá jen mě) a je spíše vhodná na nějakou schůzku, než do práce nebo do školy, ale voní prostě nádherně. Je to přesně ten typ vůně, který se vám nikdy nezprotiví. Z osobní zkušenosti říkám, že tenhle parfém mě velmi překvapil, a to hlavně proto, že jsem čekala že bude takový.. "těžší" nebo "dospělejší" ale je opravdu super pro všechny!

Jaký parfém vás naposled zaujal svým obalem?

9 komentářů:

  1. Díky za super tipy na parfém. Zrovna nějaký hledám, tak se asi nechám zlákat :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Parfum Daisy dream zbožňujem. Má skutočne nádhernú vôňu a používať ho plánujem hlavne teraz na jar. A má naozaj krásny dizajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně od Marca Jacobse jsou vždycky dokonalé. Není snad žádná která by mi nevoněla. Tuhle ale zatím očichanou nemám, takže teď mám jasný úkol a musím to napravit :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně to naprav, uvidíš, že to je láska na první očich.. :DD

      Vymazat
  4. jéé Daisy ♥ ten flákonek je užasnej no :) a ta vůně snad taky ještě jsem neměla možnost přivonět

    OdpovědětVymazat
  5. Mi se ten flakon od Daisy vůbec nelíbí :/

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že mně se ten flakon Daisy Dream taky nelíbí :/ To se Marcovi jednou nepovedlo... Ale ta vůně je úžasná! Zrovna včera jsem ji očuchávala v jedné parfumérce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger