2. ledna 2015

120 EYESHADOWS PALETTE

Krásný pátek vám všem,
doufám, že jste si všichni užili pořádně Silvestr, ať už doma, v hospodě, na party nebo u babičky, doufám, že jste nový rok započali šťasní :) Aspoň, že sníh nám vydržel na Silvestra, protože nevím jak u vás, ale u nás je teď teplo a navíc prší, takže ze sněhu je spíše břečka.. No, ale dnes tu budeme mít takový barevný článek, když už je venku tak ošklivě. Dnes tu totiž bude kratší článek, na který jsem se velmi velmi těšila. Nikdy jsem doma takovouhle paletku neměla, a hrozně jsem se těšila až vyzkouším takovou širokou škálu barev.

Začnu balením. To mi přijde takové klasické, nic extra. Je to prostě černá paletka, v které jsou dvě   patra stínů. Jediné, co mi trochu vadí je to, že paletka je už od pohledu dost "křehká" takže si musím dávat pozor na to, jak s ní zacházím. Nebo si to možná vsugerovávám, ale u těchto paletek jsou často problémy, že se třeba stíny rozbijou a vzhledem k tomu, že ta paletka je opravdu boží, mi to přijde jako škoda. Balení je na "patent" který se zaklapne, takže máte jistotu, že balení je opravdu zavřené, protože to udělá takový ten "klik".


Teď už se rovnou přesunu k konkrétnějším informacím, jako je pigmentace, prášivost a výdrž. První na začnu výdrží. Výdrž je dost "suchá" , musím pod stín totiž dát bílou tužku, primer a ještě to vše zapudrovat, protože stíny mají tendenci ztrácet rychle svou intenzitu. Na oku vydrží bez primeru a všeho tak hodinu, ale pak prostě začnou pomalu ztrácet intenzitu a poté se začnou ztrácet úplně. Právě díky bílému podkladu a primeru tento problém můžete minimalizovat a myslím si, že to zas tak složitý postup není, pouze může být trochu zdlouhavý.

Prášivost je taková střední. Stíny práší, ale ne nic extra, mám i stíny které práší mnohem víc. Problém to moc není, jen to může být důvod, že stíny vám později budou ubývat příliš rychle. Líbí se mi, že stínu stačí nanést minimum a můžete si s tím vyhrát. Navíc bych řekla, že stíny jako jsou tyhle se ztrácí naprosto nejlíp. Obzvláště ty třpytkaté, ty se ztrácí úplně jednoduše a rychle!



Pigmentace je naprosto super, myslím si, že tyhle stíny patří mezi ty lépe pigmentované stíny v mé sbírce. Samozřejmě to není Urban Decay nebo the Balm, ale pigmentace v poměru k ceně je hodně slušná. Vlastně ani nemusíte poměřovat cenu a pigmentaci, prostě je to super pigmentace! Lepší, než třeba u stínů od Essence. Prostě si myslím, že tyhle stíny patří obecně k těm lepším stínům, a to hlavně díky své pigmentaci, která mě mimochodem dost překvapila. Nečekala jsem, že by takováhle paletka mohla mít takovou pigmentaci. Pigmentace u světlejších neonových stínů je trošku horší, je to vidět třeba na této žluté (fotka výše) že není tak intenzivní jako ty ostatní, ale myslím si, že i tak je tahle pigmentace dost slušná.

Hodnocení: 4/5
Paletku vám doporučuji, pokud máte rády barevné stíny a rády si hrajete s barvami na očích. Myslím si, že tohle je velmi velmi slušná paletka, a moc jsem si jí oblíbila. Jediné mínus je výdrž, ale ta se dá prodloužit, pokud na to máte čas a nervy. Právě díky této výdrži jsem strhla pouze jeden bod, musím prostě uznat, že tahle paletka je super a já jsem moc ráda, že jí doma mám. Konečně si můžu taky vyhrát se stíny, a mám snad všechny možné odstíny co jsou třeba. 

K zakoupení za skvělou cenu na postovnezdarma.cz

Máte rády barevné oční stíny?

7 komentářů:

  1. Taky mám takovou podobnou paletku a mám ji ráda! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna paletka :) Chtela bych se naucit krasne malovat oci, ja pouzivam vetsinou jen jeden odstin na vicka protoze kdyz se pokousim o neco vic tak to vzdycky dopadne hrozne :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle, i ta pigmentace.. Já bych tu paletku asi nevyužila dostatečně - moc v barvách neexperimentuju, ale ten kdo to fakt použije - super.. Hlavně to vypadá strašně hezky všechny ty odstíny barev :)

    OdpovědětVymazat
  4. Presne túto paletku si chcem kúpiť (kvôli množstvu farieb), ale z ebayu ,pretože tam je o polovicu lacnejšia.
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám túto paletku už asi dva roky a doposiaľ je úplne v poriadku, žiaden rozbitý tieň, ani poškodený obal:) Tiene sú perfektné a určite ju môžem tiež len odporučiť:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger