28. prosince 2014

SMOOTH SKIN BY NYC

Hezkou neděli vám všem, 
dnešní recenze bude kratší, protože si myslím, že není třeba toho říkat tolik o tomto pudru. Pudry NYC určitě všichni dobře znáte, jsou to podle mě nejlepší drogerkové pudry a já naprosto chápu, že jsou věčně vyprodané. Pokud NYC pudry neznáte, určitě je někdy omrkněte, protože jsou opravdu super levné a hlavně super kvalitní. NYC pudry mají několik odstínů, od tmavší pleti až po bledulky a dokonce i translucent pudr se dá koupit, který je "průhledný". Ale teď už tedy k dnešní recenzi.


 Balení je takové chatrné, se mi zdá. Pudr totiž používám pár měsíců pravidelně a musím říct, že mě pěkně štve to, že na balení jsou už vidět známky používání. Nejen,  že je balení oprýskané - to bych přežila, nebo spíše pochopila, ale to co mi trošku vadí je to, že když chci víko "zaklapnout" tak to nejde, protože to neudělá takový ten "klik", prostě se to nezaklapne a jen přivře. Dost je to nepraktické hlavně proto, že se s tím nedá cestovat, já mám pudr teda jen doma a nevozím ho nikde ale kdybych chtěla, tak musím balení asi obtáhnout gumičkou aby drželo "zavřené".


Pudr mám v odstínu translucent, což znamená, že je prakticky průhledný a pleť nijak "nezbarví" ale pouze zmatní. Líbí se mi i to, že produktu stačí málo a pleť už je zmatněná. Jediné co je trošku problém je to, že hrozně práší a občas se drolí. Obzvláště ze začátku, kdy ještě byl na ní NYC tak ten se drolil dost často. Díky tomu, že pudr celkem dost práší, je velký problém s tím, že nevydrží tak dlouho jako normální běžný pudr. Musím říct, že fakt brutálně rychle mizí a trošku mě to štve, protože za chvíli mi dojde a budu muset pořídit si další.

Pudr je naprosto perfektní v teplejších dnech, protože udrží pleť celý den matnou. Líbí se mi hlavně to, že pleť zmatní opravdu na celý den a to jak v zimě tak i v létě a myslím si, že to je naprosto perfektní věc, protože většina pudrů má poloviční výdrž a odpoledne už nutně potřebují přepudrovat.

Hodnocení: 4,5/5
Všem vám pudr moc doporučuji, ovšem upozorňuji vás na to balení, jak už jsem se zmiňovala. Pokud máte rády spíše matnou pleť než lesklou nebo mastnou, tak určitě zkuste tento pudr. Obzvlášť proto, že tenhle pudr stojí prakticky pár korun (něco kolem 100 Kč) a tak si myslím, že když vám bude vyhovovat a když ne... nebude to taková "škoda", když vám nebude extra vyhovovat.

Pudr seženete v drogeriích Rossmann.

Jaký pudr máte nejradši?
Máte zkušenosti s tímto pudrem?

8 komentářů:

  1. Mám ho taky a dost se mi líbí! :) mám translucent v tom starém balení a je parádní! :) houbičku nepoužívám, mám na něj štětec a je krásný. Dělá takvoý přirozený finish :)))




    www.instagram.com/randomm_beauty
    blog.jana-mei.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ted pouzivam pudr od Essence a jsem s nim docela spokojena ale po tomhle jsem taky koukala tak ho asi vyzkousim priste :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle pudr je moc dobrý, taky jsem ho měla. Teď si kupuju tmavší odstíny, protože jsou dobré na konturování a vypadá to přirozeně.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Tento pudr jsem ještě nezkoušela, u mě je jednočkou jednoznačně Rimmel.

    OdpovědětVymazat
  5. brousím si na něj zuby :)) já mám oblíbený jeden od Lorealu, ale bohužel se u nás neprodává, tak ho vždycky kupuji v Německu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teď pudr od the balm a ten úplně miluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš skvělý blog! Nechceš se vzájemně sledovat? (blogvin, instagram, fb) Byla bych ráda:))
    Giveaway o náramky s ostny
    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpovědětVymazat
  8. je skvělý, ráda ho používám, ale teď jsem přesedlala na Affinimat od Maybelline - ten je snad ještě lepší! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger