30. listopadu 2014

OPI | Gabriella Salvette | Třpytivé laky na nehty

Krásnou neděli a první advent vám všem přeju,
nemůžu tomu uvěřit, že už je první advent, strašně rychle to všechno uteklo a mě přijde, že není fér, že sotva jsem se vzpamatovala z toho, že jsem utratila všechny své peníze loni na Vánoce a už tu jsou zase! A já zase budu shánět dárky na poslední chvíli :D No ale teď už tedy k dnešnímu článku. Dnešní článek je takový "lakovací", jelikož jsme tu dlouho neměli žádné laky tak jsem si řekla, že napíšu na momentálně mé nejoblíbenější laky recenzi. První z nich je Glitterový lak od Gabrielly Salvete, který stoprocentně všechny znáte - jsou to klasické třpytkaté laky, ale tenhle je podle mě nejlepší ze všech třpytkatých laků vůbec. No a dále tu mám červený lak od OPI a k tomu přihazuji OPI podlak nebo-li base coat, který je opravdu hodně profláklý a mě se na něj už stihlo pár lidí zeptat... No tak pojďme tedy na ty recenze :)
PS. Omlouvám se za kvalitu fotek, počasí mi prostě nepřeje a tak u druhého laku není fotka na nehtech, protože vůbec nebyl lak pořádně vidět.. Tohle počasí mě začíná pěkně štvát.

Balení tohohle laku je stejné, jako laků všech ostatních od Gabrielly Salvete. Je to taková hranatá lahvička s štětečkem, který má na povrchu třpytky, které sedí n tomu, že je to vlastně Glitter lak. Pokud máte slabost pro laky Gabrielly, víte, že i u Sugar kolekce laků je na "víčku" jakoby ten cukr. Mě se tohle balení moc moc líbí a myslím si, že působí dost elegantně. 


Můj je odstín 03 Sogno, což je směs růžových, stříbrných, modrých a fialových třpytek, podle mě naprosto úžasná kombinace, protože se hodí k jakémukoliv líčení nebo oblečení. 

Na nehtech vypadá naprosto kouzelně - na mých nehtech vidíte 2 vrstvy - prostě parádní třpytkový lak, no uznejte, viděli jste už nějaký třpytkový lak, který by ve dvou vrstvách ze sebe vydal maximum jako tenhle? Dyť je to naprostá pecka, většina takových laků totiž vyžaduje minimálně 4 vrstvy, aby třpytky byly pořádně na nehtech rozmístěné. Ale tenhle lak vypadá na nehtech perfektně už ve dvou vrstvách!

Odlakovávání je horší, popravdě - je to stejné jako s pískovýma lakama - zdlouhavá a nudná procedura alobalové metody. Ale pokud použijete podlak, tak stačí vzít jehlu, lak "podpíchnout" a on se začne loupat :D Teda alespoň u mě to tak funguje, dřív než stihnu lak odlakovat, tak ho mám už sloupaný..  Jinak na nehtech vydrží cca 3-4 dny, má tendenci se loupat, jak už jsem říkala. Ovšem, já na něj nedávám nadlak, pouze dám base coat a drží mi až 5 dní. Ale občas je to slabší výkon jako ty 3 dny - záleží na tom, jestli jdete třeba do bazénu - tam se lak sloupe brzy. 

Hodnocení : 5/5

OPI laky jsou takovou víceméně obvyklou záležitostí blogerek, protože OPI laky jsou takové "zlaté grály" 

Balení je super, lahvička obsahuje 15ml laku, což je oproti drogerkovým lakům o dost více (klasický drogerkový lak má kolem 8ml) ale to se samozřejmě odráží i na ceně. Balení se mi ale moc líbí, líbí se mi velké víko/držák, protože čím větší držák, tím lépe se se štětečkem manipuluje.

Výdrž je skvělá, 5 dní se mnou v klidu vydrží (samozřejmě s podlakem i nadlakem), a to i přesto, že chodím do práce. Většina laků se mi na konci nehtů oprýská ale tenhle je opravdu držák a skvěle drží. Navíc ho stačí jen 1 vrstva což je naprosto úžasné! Takhle tmavé laky v drogerii většinou sice seženete, ale krytí je katastrofa. Takže v tomhle dávám opravdu plný počet bodů a podle mě je to jeho největší plus!

Tenhle lak patří mezi moje oblíbence a já musím říct, že mě značka OPI přesvědčila k nákupu dalších laků, protože jsem se opět utvrdila v tom, že připlatit si se vyplatí. Pokud jste lakové nadšeňkyně a máte rády kvalitní laky, určitě vyzkoušejte nějaký OPI lak, pokud jste ho ještě nevyzkoušely, protože uvidíte ten rozdíl mezi drogerkovými laky a opravdu pořádným lakem.

 Hodnocení : 5/5

A to nejlepší na konec.
Obal jsem už rozebírala u OPI laku výše, takže se rovnou přesunu k jeho super schopnostem. Musím uznat, že jsem byla v rozpacích z toho, že lak je takový neobvykle hodně tekutý, teda podle mě. Všechny laky co mám, tak jsu takové husté a tenhle je takový prostě.. řidší a tekutější. Ne, že by to bylo mínus - naopak, přijde mi, že laku není potom potřeba takové množství a lépe schne. 

Když si lak dám pod klasický lak, tak tím prodloužím výdrž tak o 2-3 dny a hlavně - lak jde tisíckrát lépe odlakovávat. Tohle platí pro pískové laky obzvlášt! Když si dám pod pískový lak (nebo vlastně klidně i pod třpytkatý) tak se mnohem snáze lak odlakovává a ačkoliv se vždycky pískové laky odlakovávají opravdu neskutečně zle, tak díky tomuhle laku to jde mnohem lépe a pokud máte maximálně 2 vrstvy, tak to jde odlakovat skvěle i bez použití alobalové metody, což je podle mě super.

Hodnocení : 5/5
OPI značka je celkově podle mě docela drahá, a já chápu, že ne každý hodlá vyhodit 300 Kč do vzduchu jen kvůli laku. Chápu, že pro někoho to je zbytečnost, ale pokud opravdu si užíváte lakování nehtů a zdobení a já nevím co všechno, nebo pokud máte doma kolekci laků - myslím si, že tyhle laky jsou opravdu super, i přes tu svojí cenu. Samozřejmě, to není nic, co by drogerkový lak neměl - je to prostě jen lak, akorát s lepší výdrží. Pokud někdo chce investovat, ať investuje, pokud ne - tak ať ty peníze dá do něčeho, co sám považuje za dobrou investici. Já bych všem tyhle OPI laky doporučila, a pokud vám nevadí dát víc peněz za lak - směle do toho! Myslím si, že by teď před Vánoci mohl být super dárek dát někomu třeba tenhle lak :) 

OPI podlak seženete na parfums.cz
OPI červený lak lze koupit také na parfums.cz
Gabriella Salvete glitterový lak sežene také na parfums.cz

Máte zkušenost s laky OPI?

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. viď! :) nejlépe to vypadá na dlouhých nehtech :)

      Vymazat
  2. Od OPI jsem ještě nikdy žádný lak nezkoušela a vlastně mne ani nelákají. Zdají se mi zbytečně drahé a podobné odstíny najdu i v drogérce. Vlastně si většinu laků kupuju tak do 100 Kč, max do 150.

    Maru Giveaway o sadu Konad Care

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, také jsem měla stejný názor, ale chtěla jsem alespoň jeden zkusit.. :) určitě bych doma nemohla mít kolekci těchhle laků, protože by mě to stálo celé jmění.. :D

      Vymazat
  3. OPI mám ráda, mám jich asi 10 a jsem moc spokojená :) akorát ta cena se mi nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
  4. OPI jsem zatím nezkoušela..
    Lak od Gabrielly se mi líbí :)

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, přinejmenším připsat na seznam pro Ježíška :-))

      Vymazat
  5. Prvni lak vypada dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné! OPI laky bych někdy chtěla zkusit;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/2014/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak přeji, aby ti Ježíšek jeden OPI lak donesl pod stromeček :))

      Vymazat
  7. ten prvý je fakt krásny ;))
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, je naprosto úžasný a to obzvlášť na pořádném světle :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger