29. října 2014

Alverde | Ořezávátko & Gel na obočí

Krásnou středu vám všem.
Prázdniny jsou už zase u konce, a mě se zdá, že čím jsem starší, tím rycheji prázdniny utíkají, a je mi z toho smutno. Nejsem zrovna morning person a vstávat pozdě, v době prázdnin, je pro mě ideální způsob života. No ale dost keců, přejděme k recenzi. Dnes tu máme kratší recenze na dva produkty od Alverde, přičemž první je nejlepší ořezávátko, na které jsem kdy narazila a druhý je gel na obočí. 

Jednou jsem takhle kupovala v Bipě ořezávátko, které jsem milovala. Několik let jsem ho používala, a pak mi nějak uteklo, a já ho nemohla najít. Ořezávátko jsem málem oplakala, ale po půl roce jsem už vzdala boj ho hledat, takže jsem se rozhodla zajít do drogerie koupit nový, který ho nahradí. Rozhodovala jsem se mezi Miss Sporty, Uma, Ebelin nebo Alverde.. Nakonec jsem vzala Alverde a panebože, bylo to snad nejlepší rozhodnutí.

Tak ale teď dost už pohádek. Jak jste asi poznali, do ořezávátka jsem se brutálně zamilovala. Normální člověk asi moc neřeší, čím ořezává své tužky na oči, obočí a tak a já si tak připadám, jak naprostý idiot, ale idiot s krásně ořezanýma tužkama, takže...  Tohle ořezávátko ořeže jak jumbo tužku nebo nějakýho macka, ale zároveň i ty hubeňoury jako jsou tužky na obočí.. Jako skvělá věc mi přijde to, že tužka se uvnitř ořezávátka nedrolí, ale opravdu se krásně ořeže, což je skvělá věc, pokud se vám nechce po každém ořezávání drápat ze vnitř tuha. 

Pokud tedy hledáte nějaké super ořezávátko, zkuste tohle, slibuji vám že litovat nebudete! 


A teď ke gelu. Myslím, že tenhle gel určitě všichni dobře známe, je to hodně oblíbený gel téměř všech českých bloggerek. A u mě tomu nebude jinak, naprosto chápu, proč je gel tak oblíbený.
Balení je super, nemám co vytknout. Nevypadá sice nic extra, prostě takový průměr, nic co by mě na první pohled zaujalo. Gel používám už asi 2 měsíce téměř každý den a pořád tam mám snad tunu, takže i přes to, že cenna je trošku vyšší, se to vyplatí, protože skoro neubývá. Bohužel ale po téhle době se mi začlo otevírání protáčet, nevím jestli jsem jediná, ale trošku se bojím, že mi gel začne rychleji vysychat. Každopádně, mimo tento problém, jsem žádný problém ani mínus nezaznamenala a myslím, že ani nezaznamenám.

Myslím, že gel se vyrábí ve 3 odstínech - transparentní, 01 Blond, tenhle co mám já a pak ještě jeden tmavě hnědý. Upřímně, já si obočí nedělám moc tmavé a tak si myslím, že blond byla správná volba. Tím chci říct, že ať máte jakoukoliv barvu obočí, najdete ten správný odstín. Ale pozor, ve většině drogerek bývají tyhle gely často vyprodané, takže pokud opravdu chcete nějaký odstín a momentálně ho mít nebudou, v klidu si čekejte na další, určitě se to vyplatí.


Mimo to, je gel i vhodný pro vegany - není testovaný na zvířatech, což je, jak už jsem několikrát říkala, podle mě velké plus. Poslední dobou už kupuji hlavně kosmetiku netestovanou, a musím uznat, že mám i lepší pocit sama ze sebe, že tím vlastně nikomu neubližuji. Jediný problém této netestované kosmetiky je, že v Čechách je téměř nemožné jí sehnat, a když najdete stránku, kde takové zboží mají, tak do Čech posílají balíčky, kde poštovné je pomalu vyšší než samotný obsah balíčku.. No ale o tom snad někdy jindy.


Nechápu, jak jsem bez gelu na obočí mohla žít. Nedokážu si momentálně představit den bez toho, když si udělám obočí, abych ho nezafixovala tímto gelem.

Gel nádherně obočí zafixuje a to na celý den, takže nemusíte u sebe neustále nosit kosmetickou taštičku s gelem, prostě stačí obočí udělat ráno a na celý den máte vyhráno. 

Hodnocení: 5/5

Používáte nějaké fixační gely na obočí? 

4 komentáře:

  1. ja som si s týmto gelom nakreslila vždy cele obočie tym koncom ked som chcela aby sa mi vobec neutrelo, pretože nič tam nemam a musim si ho kreslit,a tak sa rychlejšie aj minul, zavidim tym čo maju hustejšie obočie, mne sa tam daju tie chlpy zratat no čo už:))

    OdpovědětVymazat
  2. to na obočí vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  3. Orezovatko nejak neresim :-D A fixacni gel na oboci nemam, ale planuju si ho poridit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. fixační gel nepoužívám, ale ořezávátko mám taky doma jedno své oblíbené a kdybych ho ztratila, určitě by mi to bylo líto, vždyt ho mám už takových let :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger