18. září 2014

ALOBALOVÁ METODA ODLAKOVÁNÍ

Krásný pátek vám všem.
Tenhle článek jsem plánovala už několik měsíců, ale nějak jsem se k němu nemohla odhodlat. Ale za poslední měsíc mi přišly asi 3 emaily ohledně pískových laků a jejich odlakovávání, a tak jsem si řekla, že už nebudu tenhle článek odkládat a tak ho tu máme. Doufám, že článek k něčemu bude a pro ty, které alobalovou metodu neznají, bude tohle přínosná informace a už nikdy nebudou nehty dřít, protože určitě víte, že dření nehtů pak způsobuje různé problémy jako záděry, vysoušení nehtu což vede ke třepení atd. Nezapomeňte na to, že VŽDY po odlakovávání nehtů, si je musíte v teplé vodě řádně umýt, a poté namazat krémem na ruce, protože nehty jsou vysušené a stejně tak kůžička okolo nich.


První krok je ten, že si vatový tamponek nebo vatu namočíte do odlakovače. Nemusíte nijak extra hodně, jen tak, aby vatový tamponek nebyl nijak extra nasáklý odlakovačem, protože pak stéká po prstech.


Druhý krok je ten, že přiložíte vatu/vatový tamponek na nehet tak, aby pokryl celý nehet, a mohl tak celý nehet "odmočit". 


Dále si obmotáte konec prstu do alobalu tak, že celá špička bude zabalená a lak se bude moci pořádně "odmočit", což usnadňuje další krok v tom, že nehet nebudete muset drhnout a tudíž ho nepoškodíte.


Nechejte takto zabalené prsty cca 5-10 minut, ale ne déle, protože odlakovač vysušuje a celkově poškozuje nehet a kůžičku okolo nehtu. Proto to nepřehánějte, a nechte působit maximálně 10 minut!


Až uplyne těch několik minut, sundáte alobal a vidíte, že lak pořád na nehtech je. Toho se ale nebojte, vezměte čistý vatový tamponek, namočte ho do odlakovače a odlakovávejte nehet, jako to děláte normálně. S tím rozdílem, že tentokrát přejedete nehet nanejvýš 2x, takže žádné dření nehtu se nekoná.



A to je vše, na nehtu pravděpodobně zůstane pár třpytek, ale to se už dá umýt pouze vodou.


Napadlo mě, že bych vám mohla napsat "recept" na peeling na ruce a kůžičku okolo nehtů, je to domácí peeling který je snadný připravit, a je prakticky zadarmo a funguje. Chtěli by jste tu tenhle recepto-článek?

22 komentářů:

  1. Pěkný návod, ale já jsem na tenhle typ odlakování moc líná :D to si radši dřu nehty klasicky jen tamponkem s odlakovacem.
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve skutečnosti to je mnohem poholnější než dřít to takhle :) jen je to složitější na přípravu no :)

      Vymazat
  2. to je skvelý nápad, mne sa to totiž nechce odlakovavat po jednom a je to strašne zdĺhavé, skúsim to... :) a na tu kožičku okolo nechtov by som bola zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to chápu, tohle je fakt tisíckrát podlnější :) a ještě ke všemu v klidu se dá s tima prstama v alobalu fungovat, takže to neni ani nijak extra omezující :D

      Vymazat
  3. ano aj ja to takto robím :) a článok na peeling by bol super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. článek na peeling teda bude :) zítra ho dám na blog! :))

      Vymazat
  4. je topravda odlakovanie ich niči ja som si ich natierala vždy mastičkou na pery od avonu alebo oriflame, a mala som aj od avonu serum na nechty velmi dobre bolo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je správné :) určitě to musí být nějak hydratované a je prakticky jedno čím :) mastička na rty je většinou taková funkčnější než normální krémy a občas zabírá lépe než samotné krémy

      Vymazat
  5. Tuhle metodu znám a osvědřila se mi hlavně u různých laků se třpytkami, ale protože v mě v poslední době docela tlačí čas, nejčastěji nehty odlakuju vatovým tamponkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i laky s třpytkama se tím dají, to je pravda! :) taky občas beru tamponek jenom, ale tohle je podle mě pohodlnější :))

      Vymazat
  6. Zaujímavý návod, o takomto odlakovaní nechtov som ešte nepočula :) určite vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  7. Fíha, takto som odlakovať ešte neskúšala, ale vyzerá to byť super nápad, takže najbližšie vyskúšam
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle používám občas když už vážně nevím jak lak z nehtu dostat :D mám pár kousků ,které ani nejsou pískové a stejně nic jiného než tenhle způsob je neodstraní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to sice trošku drastická metoda no, ale prostě někdy se na ty laky musí jít s něčím pořádným.. :D

      Vymazat
  9. Když mi nejdou nehty sloupnout tak také používám alobalovou metodu :D :). Jinak peeling by mě určitě zajímal, už dlouho si chci nějaký vyrobit, tak bych se ráda inspirovala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sloupnout? :D to taky není ideální :) poškozuješ si tím nehtové lůžko a nehty mají tendenci se třepit :) a peeling bude zítra na blogu!

      Vymazat
  10. videla som to už na nete, ale ešte nikdy neskúšala... najskôr musím, pretože nikdy neviem dostať z nechtov lak s trblietkami, super typ, vďak! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem to zkoušela pouze jednou a vůbec mi to nepomohlo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jsi to nenechala působit dostatečně dlouho.. :/

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger