25. července 2014

Victoria's Secret | Strawberries & Champagne Tělový Sprej

Krásný pátek vám všem,
dnes tu mám recenzi tělového spreje Victoria's Secret. Hoodně lidí se ptalo, jestli je dobrý, když je levný, ale nejčastější otázka byla, kde jsem sprej sehnala. Po chvíli jsem začala odpovídat i sarkasticky, že když člověk umí použít Google, najde všechno... ostatně to jsem udělala já, když jsem tento sprej sháněla. Když jsem viděla, že notino nabízí celou řadu Victoria's Secret produktů (přes tělové spreje, až po tělová mléka!), byla jsem štěstím bez sebe. Musím ale uznat, že při výběru jsem byla v rozpacích. Výběr z tolika možností nebyl snadný, ale myslím, že jsem se rozhodla správně.

victoria's secret tělový sprej strawberries & champagne recenze || review victoria's secret body spray
Začneme balením - flakonkem, který jak jsem už řekla, mi přijde super. Balení má 250 ml, což je podle mě bomba, protože parfém používám už přes měsíc denně (někdy i několikrát denně) a skoro neubývá. Voda ve flakonku je růžová, což jsem prvně myslela, že je jen klam - že pozadí spreje je růžové ale ne :D Kytky, v pozadí balení mi přijdou jako bezva detail, protože to dodává balení šmrnc. Flakonek je z plastu, což mi nesmírně vyhovuje, především proto, že sprej nosím do práce, kde si dávám tašku do skřínky, kterou mám s dalšíma lidma, takže nehrozí, že by se balení rozbilo. Trošku mi ale vadí víčko, které je taky plastové, že po delším používání už nedrží tak dobře, musím ho pořádně zamáčknout, abych měla jistotu, že nespadne.

victoria's secret tělový sprej strawberries & champagne recenze || review victoria's secret body spray

Na to, že jde o jahody a šampáňo, není vůně ani sladká, ani nakyslá, jak by se dalo čekat. Rozhodně sladká sladká je, ale v kombinaci se šáněm je to skvěle vyvážená vůně. Z počátku se zdá pouze jako sladký, jahodový vánek, ale pak se rozloží do takové "ženštější" vůně, kdy už pomalu začne vynikat druhá složka - šáňo. Vůně je podle mě ideální na jakékoliv období, ale v létě je to naprostá pecka, protože já si tyhle sladší vůně asociuji s teplým počasím. Rozhodně stojí za zkoušku, a pokud vám nesedne - bude to skvělý dárek. 

Intenzita vůně je spíše střední, je dost (několik hodin), ale rozhodně z něj nebolí hlava.  Vůně se totiž krásně postupem času rozkládá, a je cítit zhruba 8 hodin. Pořád jsem ale nepřišla na rozdíl mezi tím, když aplikuji sprej jen na kůži, a tím, když ho nastříkám na oblečení... Nepřijde mi, že by to ovlivnilo výdrž, naopak se mi zdá, že na oblečení je cítit ještě déle, než na těle. 

victoria's secret tělový sprej strawberries & champagne recenze || review victoria's secret body spray

Výdrž bych tedy hodnotila jako vynikající, v poměru cena/výdrž. Opakuji, není to parfém, vůně tedy nedrží tak, jak jste u parfémů zvyklé, ale jak jsem říkala, takových 8 hodin cítit je. Abych byla upřímná, už jsem měla i dražší parfémy, které vydržely polovinu toho, co tenhle sprej.. Tady se prostě musí zdůraznit to, že za 250 ml dostanete x měsíců skvělé, příjemné vůně. 

Hodnocení : 5/5

Ještě přidávám seznam pár tělových sprejů, které na parfums také najdete, a které mě nejvíce lákají nebo zaujaly.

Midnight Exotics Forbidden Vanilla

Vanilkový sprej, který se zdá jako velmi zajímavý. 

/odkaz na tento sprej/



Love Spell

Na blogu najdete už recenzi i na tuto verzi - zde

/odkaz na tento sprej/





 Endless Love 

Podle popisu ideální, svěží vůně, vhodná i na zimu.

/odkaz na tento sprej/






Midnight Exotics Deep Berry 


Tohle bude určitě jedna z těch více sladkých vůní, které mě ale velmi lákají.

/odkaz na tento sprej/





K zakoupení na Notino.cz prakticky za pár korun, takže neváhejte a kupujte!


Už jste nějaký sprej Victoria's Secret vyzkoušely? 
Pokud ne, jaký by vás lákal?

19 komentářů:

  1. Juuuj ten spm chcela musi byt fajnovy...ale uz nic nekupujem mam toho po blud 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych si jeden pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky vyzerajú úžasne, už dlhšie uvažujem nad ich kúpou. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak teď před Vánoci je správnej čas na koupi! :)

      Vymazat
  4. Strašně mě mrzí, že nejde přivonět po počítači, tak strašně ráda bych přivoněla! :)))
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jo, to by byl výběr parfémů přes internet hned snažší :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. přesně tak! škoda, že se nedají nikde očichat :/

      Vymazat
  6. Tak na parfums určitě kouknu, protože po těchhle sprejích pokukuju už dlouho :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, určitě mrkni! Jsou vážně super, a můžeš si k tomu pořídit i body lotion ve stejné vůni :)

      Vymazat
  7. už jsem nad nimy přemýšlela, ale těch vůní je tolik, že jsem nevěděla, kterou si vybrat..

    OdpovědětVymazat
  8. dochází mi moje oblíbené spreje od Avonu, takže asi sáhnu právě po těchto, jen si trochu vrtám kolem :/ :D

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem dostala Mango temptation a je naprosto úžasný, takže doporučuji :) Jinak, Love spell a Endless love mne také lákají, brzy je objednám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojte prodim vas odkial by som mohol objednat"victoria secret love is heavenly parfem dakujem !?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger