28. července 2014

MASTER PRECISE

Krásné pondělí vám všem,
dnes je (alespoň u nás) zataženo a je taková nudná, "šedá" nálada.. Docela se těším, až přijdou ty krásné letní dny, kdy bude alespoň týden v kuse teplo, žádný déšť, žádná dusna... Ale to chci asi moc. No nic :D, dnes tu mám recenzi na ten nejlepší fix na oči, který jsem do teď potkala. Už jsem vyzkoušela Rimmel, Essence, jiné od Essence, L'Oréal, prostě toho bylo vážně moc. Ale až nedávno, jsem se rozhodla vyzkoušet Master Precise od Maybelline, protože jsem převážně četla chválu, jak skvělý tento fix je. A on opravdu je! Ještě nikdy jsem neměla tak krásně nakreslené linky, tak tenké, prostě naprostá bomba. S timhle fixem, jsem schopná udělat si i ty nejtenší linky podél řas, udělat si ten krásně špičatej zobáček, o jaký se všechny snažíme.. No koukněte samy na recenzi, třeba vás nalákám také :)



Člověk si vždycky myslí "No, tak takhle tenký linky já nikdy nezvládnu" a v ruce při tom drží linky např. od Essence. Přesně to samý jsem si myslela já. Říkala jsem si, že snad není možný, že mi to nejde, dyť s tekutýma linkama žádný problém nemám?! A pak jsem vyzkoušela tenhle fix. A můžu říct, že mi opravdu změnil život. Silná slova, já vím :D Ale nedokážete si představit tu radost, když se vám poprvé konečně povedou linky tak, jak by jste chtěli, tak, jak jste to plánovali. Naprostá pecka, protože většinou jsem musela nakonec celé líčení odlíčit a udělat ho bez linek ale teď jde tenhle problém mimo mě. Ale teď už konec pohádek, jdem k té recenzi.

Začnu balením. Klasika, černá fixa, se super nápisem. Já vám nevím lidi, já jsem prostě ujetá na handwritten nápisy, prostě mi ten produkt pak přijde osobnější. Asi jsem už vadná, jak už jsem několikrát říkala, já prostě pořád hledím na vzhled produktu. Fixka je podle mě celkem malá, teda alespoň oproti těm, co jsem dříve měla. Essence fixy byly strašně velký, oproti tomuhle. Ale nestěžuju si, vzhledem k tomu, že mám malou kosmetickou taštičku, se mi tam skvěle vejde. 

Hrot je naprosto, NAPROSTO BOŽÍ! Koukněte na tu fotku, a řekněte sami.. takhle super tenký hrot se málokde vidí. Tenhle má dokonce jen 0,4 mm. S tímhle hrotem si linku namaluje prostě každý. Myslím si, že je to hodně velký rozdíl oproti všem fixkám, co jsem do teď zkusila, protože hrot měli také, ale většinou byl strašně měkký, takže se divně prohybal pod nátlakem mojí ruky, a nevytvořil tak precizní linky. 


Ještě bych ráda zmínila pigmentaci nebo spíše intenzivitu černé. No myslím si, že v tomhle budete mít jasno, podle fotky níže. Musím říct, že já jsem opravdu moc spokojená, protože tenhle fix je tak skvělý, že mi udělá nádherné linky i přes barevný stín a opravdu je černočerný, takže linky nevypadají zašedle a vybledle, jako tomu mám u jiných fixů. Jediné, co mi trošku vadí je, že stačí trošku vlhké oči (alergie, smích, pláč etc.) a linka se mírně rozpíjí. Ne hodně, ale je to znát. Proto doporučuji používat primer pod stíny, já ho normálně používám a žádná alergie mě nezastaví od toho, jásat z krásných linek :D Takže bych doporučovala vám, kterým často slzí oči, aby jste používali primer. Pokud primer nemáte, nic se neděje a stačí použít stín v odstínu vaší pleti, protože ten jakoby "usadí" linky a zabraňuje tomu, aby se linky mazaly nebo rozpíjely.


Aplikace s tímto hrotem je opravdu velmi velmi velmi snadná. Zvládl by to snad i kluk! Vzhledem k tomu, že je dlouhý a fakt špičatý, si skvěle načrtnete linku, jak by měla vypadat. Špičkou si jemně uděláte takové ty "pomocné čáry", které pak pospojujete a vytvoří to hrubou linku. Vy se pak můžete rozhodnout to tak nechat, nebo přidat/zlouštit linku a to všechno fakt snadno. Nechci, aby tohle znělo jak nějaký přiblblý teleshopping ale opravdu to tak je. Až se rozhodnete, že chcete linku vybarvit, tak jen položíte fix mírně na ležato a vybarvujete. No, nedokážu si představit nic snažšího. Dokonce se mi vždycky povede mít oči alespoň na 98% stejný! Což je úspěch, vždycky jsem měla zobáček úplně odlišnej od toho druhýho (příliš tlustý, příliš dlouhý, tenký, krátký... bla bla bla, dyť to znáte) ale teď už mám opravdu jen minimální rozdíly, kterých si nevšimne nikdo jiný, než já sama.


O produktu :
 ,,Luxusní tekuté oční linky Maybelline Master Precise vám v mžiku dodají intenzivní a vzrušující pohled, který si podmaní celé vaše okolí! Díky ultra tenkému štětečku je možno vytvořit i linku širokou pouze 0,4 mm! Líčení tekutými očními linkami Master Precise je velice snadné a dokonale precizní. Linky dokonale přilnou k víčku bez nežádoucího rozmazání. Příjemné textura a intenzivní barva linek zajišťuje perfektní vzhled po celý den. S linkami Master Precise od Maybelline se budete cítit neobyčejně sebevědomě a sexy! Vhodné pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček."

Nezbývá nic jiného, než se vším souhlasit. Citlivé oči mám, a fix mi velmi vyhovuje i přesto, že mi většina fixek způsobovala problémy. Vydrží celý den na očích, ale jak jsem říkala, jedině s primerem vydrží bez hnutí. Líbí se mi, že linky hned zaschnou a člověk nemusí čekat "sto let" než bude moct udělat další krok v líčení. Rozhodně velké plus, na které také často hledím.

Ještě bych ráda zmínila odličování. Vzhledem k tomu, že linky nejsou voděodolné, jdou celkem dobře odlíčit. Celkem. Musím říct, že odličování je trošku zdlouhavé, protože linky se hrozně mažou, takže když se snažím setřít tamponkem celé linky, rozetřou se mi všude pod okem. Dobrý, to beru, to se stává i u stínu, ale když se čistou stranou tamponku snažím opět zbytek po linkách stáhnout, pořád tam zůstává ten černej flek po nich, a to nejen na víčku ale i pod okem, kudy jsme stahovaly linky z oka. Takže to chce další tamponek, znova setřít, možná trochu třít a při troše štěstí to je pryč, pokud štěstí nemáte, chce to třetí tamponek. Mě tohle nevadí, stejně většinou používám stíny a to by byl zdlouhavý proces i bez linek, ale když stíny nemám, tak mě to trochu vadí. Ale co se dá dělat, rozhodně to nemění kvalitu linek.


Hodnocení : 4,5/5
Tyhle boží linky seženete ve 3 barvách (hnědá, zelená, černá) na parfums.cz

Jak jste na tom vy a linky, zvládáte je?
Jaký typ linek používáte nejraději? Fix, tekuté linky, gelové.... ?

5 komentářů:

  1. Já je mám moc ráda, ale občas se mi i s primerem obtiskují na horní víčko :/ ale práce s nimi je úžasná!
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se mi ještě nestalo :( ale je pravda, že nemám vůbec mastná víčka a neděje se mi to skoro u žádného produktu :/ to je teda škoda, mě fakt drží jak přibitý.. :/ jojo práce je skvělá :) prostě nejlepší hrot! :)

      Vymazat
  2. Vypadají skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejen že vypadá skvěle, on je to skvělý fix! :)

      Vymazat
  3. tyhle jsem používala dlouho a byly vážně fajn, ale objevila jsem lepší - Dermacol Black Sensation tužku ve fixe a tu už snad nikdy nevyměním :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger