6. července 2014

EGYPT | HURGHADA

Krásnou neděli!
Dnes vám přináším pár fotek z dovolené v Egyptě. Egypt je už můj druhý domov, už 7 let tam každý rok jezdíme a máme tam už spousty přátel. Ano, samozřejmě, někdy mám chuť změnit destinaci, ale už proto, že tam máme spoustu přátel se tam každoročně vracíme. Hurghada je proto mým druhým domovem, už to tam znám skoro celé a navíc - to krásné počasí... Ale o tom vám říkat nebudu, dnešní  post je hlavně o tom, jakou jsem měla dovolenou a nahlédnutí do Egyptského města.


Moře bylo úžasné, jako vždy.. Pláž byla dokonalá, a taky jsem tam trávila většinu dne. No co vám budu povídat, když tam bylo méně lidí, bylo to nejlepší..



Samozřejmě jsem strávila dovolenou z 90% s koktejlem v ruce. Na fotce s Sex on The Beach, ale ty ovocné mi chutnaly mnohem víc, takže jsem momentálně překiwovaná, přepomerančovaná a tak dále..



U bazénu bylo také nádherně, vždy jsme seděli po obědě u baru a když mi bylo horko, skočila jsem do bazénu a pokračovala v koktejlové krasojízdě.


Aaaa.. Poslední den & poslední koktejly, ty nejlepší.. Pomeranč, mango, kiwi..


Noci v Egyptě jsou nejkrásnější..



A jedna z "ulic" v hotelu.. :) Fotek jsem sem hodila opravdu minimum, nechci moc sdílet s vámi soukromí z naší dovolené  a proto tu nejsou fotky například z města.. Určitě tohle pochopíte :)

A tím se s váma loučím, doufám, že se vám fotky líbily a kdyby jste měli otázku na něco ohledně dovolené v Egyptě, napište mi buď na ask.fm nebo do komentářů :)

Užijte si prázdniny, ať už je trávíte na zahradě, u bazénu, u moře nebo na chalupě :)

12 komentářů:

  1. já teda v Egpytě zatím byla jen 3x, naši ze ségrou letí zítra po 4té, ale třeba se té 7mičky taky dočkáme :-D . Je tam opravdu krásně :) Pěkné fotky ... :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba jo :D Egypt je prostě srdcová záležitost :D Děkuju :))

      Vymazat
  2. krásné fotky, mohu se zeptat jak dlouho si tam byla? že jsi tak hezky opálená.. já bych chtěla letos do egypta, ale nevím jakou destinaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla jsem tam 12 dní, a děkuji :) matka příroda mi nadělila dobrý pigment :D Pokud se ráda potápíš, tak Marsa Alam nebo Sharm El Sheikh ale pokud dáváš přednost spíše plavání bez korálů a krásnou písčitou pláž - Hurghada, ale všechny hotely nemají jen pláže bez korálů atd.. :) pokud budeš chtít poradit, napiš na mojí facebookovou stránku do zpráv, poradím ti, když to bude v mých silách :) měj se hezky :)

      Vymazat
  3. Krása, taky se s přítelem chystáme do Egypta, ale až na konci července :) Vypadá to, že sis to skvěle užila :)
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Já v Egyptě ještě nebyla, ale vždy mě lákal. Ani ne tak moře, to je i jinde, ale hlavně památky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už mám Luxor i Káhiru prošlápnutou, takže teď už jezdíme jen lenošit :) Třeba se tam někdy mrkneš a taky si to tam zamiluješ! :)

      Vymazat
  5. Úžasné fotky, v Egypte je určite prekrásne, hneď by som menila!! :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Když ty fotky vidím, tak už se těším, až do Egypta zase poletíme. Létáme tam každý rok v březnu a je to tam super. Můžeme se tak s manželem na čtrnáct dní ohřát. Pokaždé si vybíráme jiný hotel, abychom měli srovnání, ale vždy je to samozřejmě v Hurghadě .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger