6. června 2014

Milani | Roses Blush Lady Rouge

Zdravím vás všechny,
dnes tu je pátek a to znamená článek. Bohužel jsem tenhle týden moc aktivní nebyla, a to z důvodu, který asi znáte. Škola a poslední dva týdny na to, opravit si známky. I když teď už to je spíš takový bojování z těch úplně nejposlednějších sil :-D No...dnes si dáme recenzi na tu nejlepší tvářenku vůbec a to je Milani tahle kráska.. Tentokrát jsem si i pohrála s focením a snažila se o opravdu pěkné fotky.

milani lady rouge, milani blush, milani tvářenka
Začneme balením. Tady nemám absolutně co vytknout, balení je nádherné. Originálně vytvarovaná tvářenka do růže je opravdu hodně roztomilá, navíc balení působí hodně elegantně vzhledem k tomu, že je tvářenka posazená do zlatého balení. A pro mě zlaté balení většinou značí luxusnost, nevím proč, ale vždycky, když třeba vidím zlatou rtěnku, mám dojem že bude opravdu luxusní jen kvůli barvě obalu :-D .. 


Co mi ale trošku vadí, je, že tvářenka neuvěřitelně páchne. Ne na dálku ale když si prostě tvářenku otevřu před obličejem, vyletí na mě divnej pach, který vůbec nevím k čemu přirovnat. Je to sice úplně jedno, neovlivňuje to kvalitu tvářenky, ale naučila jsem se otevírat jakoby vedle sebe abych to nemusela čichat protože to opravdu nevoní. Ale to je snad jediné malinkaté mínus, které s kvalitou, jak jsem říkala, nemá co dělat.


Já mám odstín 06 Lady Rouge, což je krásná sytá růžová barva, která na tváři vypadá hrozně hezky, pokud se to nepřežene. Pigmentace je ÚŽASNÁ. Kam se hrabe MAC tvářenka na tuhle krásku. Když jsem se s ní poprvé malovala, nabrala jsem na štětec trošku barvy a najednou jsem měla celou tvář červenou. Tomuhle říkám luxusní tvářenka, že nemusím brousit dno tak abych z ní vůbec něco dostala. Opravdu nádherná barva i pigmentace, za což dávám plný počet bodů. Tvářenka se vyrábí v celkem málo odstínech (4), ale i tak si určitě každý vybere. Opravdu tuhle tvářenku doporučuji, je úžasná a myslím si, že poměr cena/kvalita je opravdu víc než super.

Hodnocení : 5/5
Tvářenku seženete třeba u Péti LovelyHair na eshopu.

Líbí se vám tento netradiční design tvářenky?
Vlastníte nějakou tvářenku Milani?

20 komentářů:

  1. Ten odstín je úžasný!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/spotrebovano-kveten-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenka je perfektní! jak odstín , tak i celkový vzhled. Prostě se povedla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se prostě ten vzhled tak moc mega líbí! :))) I ten odstín je perfektní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nově přidali myslím i další 4 odstíny, takže už mám doma celkem tři :))
    I já jsem s těma svýma naprosto spokojená, jen teda jsem si k nim teďka přičichla.. a opravdu zrovna nevoní, ale nebýt tvé recenze, tak si toho ani nevšimnu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky plánuju víc odstínů, rozhodně za to stojí :) ten můj teda páchne hodně, že jsem si toho všimla hned :/ ale rozhodně to není nic co bych nepřekousla, teď už na to ani nemyslím, jen si tvářenkou nemávám před obličejem :D

      Vymazat
  5. Vypadá fakt úžasně a ty fotky se Ti moc povedly! Milani zatím nemám, ale brousím si na některou zuby :-)

    OdpovědětVymazat
  6. LUXUS!!!
    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych chtěla odstín Tea rose :-) Myslím, že v létě uspořádám velký nájezd na Péti eshop a bude to :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tak a dost :-), píši si ji konečně do svého aktuální wishlistu. Již dlouhý čas po ní pokukuji a právě jsem se rozhodovala ještě nad nějakou třeba z M.A.C., ale ty jsi mě definitivně utvrdila v tom, že zkusím právě tuhle krasavici ♥!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám MAC ale ani ta neni tak dobrá jako tahle, rozhodně do ní jdi, budeš moc spokojená!! :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. přesně, i kdyby byla na prd, tak mě to nebude ani mo štvát kvůli tomu designu, akorát jí teď snažím co nejmíň obrušovat aby zůstala tak hezká :D :D

      Vymazat
  10. To balení je vážně překrásné!

    OdpovědětVymazat
  11. tak tohle je opravdu užasný :O wau

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné balenie

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. ja by som si nejake Milani licenky chcela strasne kupit, ale chcela by som si ich najprv pozriet nazivo :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá úchvatně a tvá recenze mě opět přesvědčila o tom, že si jí asi musím koupit:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger