23. května 2014

DAISY PRINTED DRESS

Hezký pátek vám všem,
ke konci týdne se nám počasí trošku zhoršilo - nebo alespoň tady u nás, a tak mám pro vás odpočinkový článek. Dnes tu jen shrnu měsíc květen, novinky z mého života, a plány co připravuju. Ale prvně tedy outfit - tenhle je z pondělka, ale odhodlala jsem se ho postnout až dnes, protože jsem si nebyla jistá, jestli jsou fotky dost kvalitní. Bohužel outfity fotím sama a proto nemám moc kde, kdy, jak fotit. Ačkoliv bych outfit posty přidávala častěji..


 Jak jste si možná všimli, za duben nebyl článek new in. Novinky, co jsem si pořídila za tenhle měsíc i duben vám představím koncem měsíce. V dubnu jsem hodně šetřila a tak totiž nebylo moc co ukazovat. Mimochodem taky se omlouvám, za ne velmi pravidelnou aktivitu ale známky ve škole se samy nevylepší :-D 

V květnu jsem si taky našla brigádu i na tyto školní dny a tak jsem si konečně mohla koupit věci, po kterých jsem dlouho toužila....no, to uvidíte již brzy v new in článku! (Nápověda : pokud sledujete můj instagram, tak můžete vědět, co tyhle novinky jsou) V červnu mě čeká opět dovolená, kdy nevím, jestli budu aktivní. Pokud bude v hotelu wifi, tak čekejte články jako vždy - pondělí, středa, pátek a snad i neděle. 


Konečně na mě taky vidíte tyhle krásné boty z Pařížského H&M, kde jsem se do nich zamilovala a nosím je opravdu ráda. Jsou velmi pohodlné a hodí se ke všemu, a za necelých 40€.




dress - New Look 
jacket,shoes - H&M
bag - second hand

Hezký zbytek dne a užijte si víkend! :)

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger