21. května 2014

1000 LASHES

Zdravím vás všechny,
takhle při neděli tu máme další článek. Tentokrát recenzi na tuhle novou řasenku od Dermacolu, kterou jste určitě někde zahlédly, protože díky svému nápaditému obalu je celkem nemožné, si jí nevšimnout. Je to řasenka, která se nedávno objevila v drogeriích a mě hned začla lákat, nejen tím obalem ale i kartáčkem, který slibuje hustotu "tisíce řas".. Ale jak víme od jiných drogerkových řasenek, tak si většina řasenek svůj název nezaslouží...je tomu tak i u téhle řasenky?


Začnu kartáčkem. Jak vidíte, kartáček je hodně mohutný a je to takový kartáček, když se na něj kouknete tak si řeknete že ten určitě řasy buď slepí nebo pořádně zahustí. OMYL. U obou. Kartáček neslepuje řasy tak, jak jsem čekala, ale mírně je slepí (viz fotka), ale bohužel mé řasy ani  nezahustí.

Kartáček je na aplikaci takový - no v pohodě, nemusím s ním máchat před okem aby se mi řasy "nařasily" ale ani to není zázrak, který na jedno nařasení udělal super řasy. Na jednu stranu se mi líbí, že není tak ponořen do té řasenky, takže jí nemusím z kartáčku stírat o kraje.


Obal se mi líbí a to moc! V drogeriích se málokdy objeví řasenka, která vás zaujme svým vzhledem i kartáčkem. A musím říct, že tohle je jako jedna z mála řasenek, kterou bych si snad byla schopná koupit i jen kvůli obalu :-D  Kartáček je opravdu peckový. Je velký, hustý ale i přesto řasy neudělá tak pěkné jako třeba Dermacol Imperial řasenka, kterou jsem si zamilovala a byla s ní mnohem spokojenější. Tohle je taková slabší řasenka, na každodenní nošení, ale abych si řekla "tak tuhle řasenku si vezmu na dovču protože udělá skvělý řasy", to rozhodně ne. 


Řasenka je takový průměr, a nedá se říct, že bych jí úplně nedoporučila ale nejsem z ní nijak unešená a ani zklamaná. Mám z ní takový normální pocit. Samozřejmě jí dovypotřebuji protože žít se s ní dá, ale není to TA řasenka, co by splnila moje požadavky na pěkné řasy.
Hodnocení : 3/5
Cena kolem 200 Kč v drogerích.

Co říkáte na tenhle neobvykle barevný obal?
Už jste tuhle řasenku vyzkoušeli? Pokud ano - jste spokojené? Pokud ne - chtěly by jste?

1 komentář:

  1. Obal je docela hezký - do očí bijící - ale přijde mi trošku přeplácaný. Ale možná řasenku vyzkouším, když na ni narazím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger