11. dubna 2014

DIOR | Addict Lipstick

Krásný pátek vám všem,
dneska vám představím rtěnku, která dobyla mé srdce. Je to hydratační rtěnka Dior Addict, což je hydratační řada rtěnek značky Dior. Jak asi víte, hydratační rtěnky většinou nemají nijak velkou pigmentaci, ale plní službu balzámu i rtěnky. Je to taková 2in1 rtěnka. Dior ale udělal hydratační rtěnku takovou, jakou každá chceme. Je docela dobře pigmentovaná a hlavně hydratuje.

Jako vždycky začneme obalem. Ten je vzhledově nádherný, úžasný, působí elegantně ale trošku nepraktický. Aby se rtěnka vytáhla z obalu, musíte jí chytit za konec a vytáhnout. A to jak si dokážete představit je s mastnýma rukama celkem boj. Ale to je jediné mínus, protože obal drží, neotevírá se a funguje tak jak má, a navíc je krásný. Co víc si přát?!


A teď k pigmentaci a schopnostem. Jak už jsem říkala, na hydratační rtěnku má Addict super pigmentaci. Není sice jako u běžných rtěnek, ale i tak je super. Já trpím hodně na popraskané rty a neustálé vysušování míst nejen na rtech ale i kolem pusy. Když mám ale tuhle rtěnku, cítím, že rty mám takové jemnější (než při použití normální rtěnky) a hydratované jako kdybych použila balzám. Vydrží na rtech tak 2 hodiny, pak už se smyje barva ale pořád ta hydratace tam nějaká je. Myslím si, že některé normální rtěnky mají stejnou výdrž a to nejsou ani hydratační...


Fotka na rtech opět strašně zkresluje, ve skutečnosti je na rtech více vidět, udělá je takové šťavnaté a vypadají jako kombinace malin a jahod. Je to odstín 872 ArtyOpravdu nádherná svěží a jarní barva, teď jí nosím hodně často už jen proto, že čas alergií začal a tudíž i suchý nos a rty. Na tohle období je rtěnka úplně ideální. To je asi ten hlavní důvod, proč jí tolik zbožňuju. Není na rtech nijak výrazná, ale zato udělá krásné a šťavnaté rty, a hlavně mezitím i hydratuje.


Hodnocení : 5/5
K zakoupení na parfums.cz

PS. Chápu, že je to trošku dražší záležitost a ne každý je schopen vložit do rtěnky tolik peněz, takže se omlouvám, že jsem přidala i trošku dražší záležitost, ale třeba někdo má takovéhle rtěnky rád.


Máte zkušenosti s kosmetikou Dior? 
Máte nějaký tip na hydratační rtěnku?

11 komentářů:

  1. Nádherný odstín! :) Tuto rtěnku sama doslova miluji. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na tak drahé rtěnce by mě štvala ta výdrž :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to hydratační rtěnka, od ní nemůžeš čekat velkou výdrž... :)

      Vymazat
    2. Opravdu nechápu, proč každýmu lezeš do pr****, všude musíš komentovat první - všiml sem si tě na hodně blozích, ani si často nepřečteš článek, jen tam něco flákneš jako: pěkný a hned odkaz na svůj blog, jen aby si všiml někdo tvýho strašnýho, nepropracovaný a hlavně nekvalitního blogu
      je mi z tebe a tvých sebereklam na bli**

      Vymazat
    3. to je na mě? (protože jestli jo, tak jsi mimo, protože já tohle nedělám... :) )

      Vymazat
    4. NE, Na slečnu Michaelu Pavlíkovou!

      Vymazat
  3. Děkuji též jsem tě začala sledovat 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji taky doma a nosímji na zimu - mám černo červený odstína je super ke kabátu a tak (navíc v zimě potřebuju hydrataci a barvu). Mi teda vydrží dycky tak ty 3h - ale pořád si olizuju rty, takže by mi dala i víc...
    Co se týká barev, tak každá je jinak pigmentovaná, což je fajn i naprd :/ třeba ta moje je doslova jak tekutá barva. Dle mého za ty peníze rozhodně stojí

    Obecně kosmetika dior - pokud sama si nekoupíš něco, co pro tebe není vhodné (řasenky se nepočítají, ty se musí zkoušet), tak asi budeš naštvaná a řekneš, že jeto drahej šunt, ale pokud vybereš správně - tzn. vhodně, tak jak já, tak mně se ještě nestalo, že by něco od něj nebylo super - mám zkušenost s péčí, makeup, rtěnky, pudry, tvářenky, stíny, no prostě všechno :)

    Jen mám menší připomínku k článku, zapomněla jsi sdělit odstín, který máš ;)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za připomínku, zapomněla jsem tam dopsat svůj odstín. :)

      souhlasím, je super na zimu ale i na jaro, jak jsem říkala, já mám suché rty v době alergií pořád takže pro mě je ideální. jinak já hodně piju, taky si olizuju rty a pořád smrkám, takže to bude hlavní důvod, že mi nevydrží tolik.. Víc odstínů jsem bohužel nezkoušela ale Addict lesky na rty jsou všechny dokonale pigmentovaný a opravdu NÁDHERNÝ A PŘEKRÁSNÝ!! Tohle je moje první dior zkušenost, takže nemám tolik možností porovnat produkty nebo ohodnotit, ale jsem ráda, že ti sedí, přemýšlím o koupi make upu , ještě se rozhoduji zda dior nebo chanel.. :)

      děkuji za komentář :))

      Vymazat
    2. tak zleží co od make upu potřebuješ, poradím, mam vyzkoušeno skoro vše ;)

      Vymazat
  5. musím říct, že rty vypadají opravdu krásně šťavnaté! :)) já na suché rty netrpím, takže dávám přednost hodně pigmentovaným rtěnkám, ale na druhou stranu, někdy je třeba i méně výrazné rtěnky :))
    každopádně - když už rtěnka od Diora, tak bych asi volila nějakou dlouhotrvající :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger