21. března 2014

FLORAL PRINTED SKIRT

Krásný první jarní den!
Vzhledem k počasí, které bylo dneska a vlastně v poslední době celkem slunečné, jsem konečně vytáhla tuhle sukni, která je na jaro úplně ideální. Tenhle týden byl celkem brutální, byla jsem nemocná a chodit do školy s rýmou je za trest. Každopádně, v neděli konečně odjíždím do Paříže, z které vám později taky udělám fotkový článek. Doufám, že počasí se umoudří a celý týden bude hezky, nebo alespoň nebude pršet.

Abych se odměnila za to, že jsem týden ve zdraví přežila, pořídila jsem si 5 nových laků a jeden z nich konečně matující (yaaay) a 2 z nich konečně skvělý nude barvy. V Tetě mají super slevy, tak to určitě omrkněte, protože myslím, že to stojí za to.




Skirt, tee - Tally Weijl / Jacket - H&M / Shoes - A3 Sport / Sunglasses - ? / Handbag - krasne-kabelky.cz /

8 komentářů:

  1. Tá sukna je nádherná :)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. super outfit :) tie tenisky sú nádherné! :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. hlavne štastnu cestu do pariža prajem:) outfit sa mi velmi pači ale čo mi vadi je ten vzor na topankach pretože ku kvetinkovej sukni mi to nejako nepasuje.. neviem či je to taka moda že čim viac vzorov tym lepšie ale nejde mi to dokopy .. samozrejme nič v zlom niekomu sa to môže pačit:))

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to :)) Těším se na fotky z Paříže :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. pekná sukňa :) ale vymenila by som bundu, boty, náhrdelník, a okuliare.. ale to je len vec názoru :))

    na mojom blogu prebieha giveaway s kozmetikou GF Ferre, ak máte záujem!! :) :)
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna suknička. Príde mi taká, že hoci už je jar, ešte stále to nie je taká tá pastelová jar. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  7. Tu sukni jsem jsem také chtěla, ale nakonec jsem si jí nevzala...no teď mě to mrzí :( moc ti sluší :))

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger