3. března 2014

FEBRUARY NEW IN

Ahoj! 
Únor už je za námi a tak tu pro vás mám opět novinky z uplynulého měsíce. Docela jsem se rozjela a nešetřila s penězma, i když jsem si zakázala utrácet. No, tenhle měsíc si musím odepřít vše co bych chtěla a pořádně šetřit peníze.

Tak první věcí co vám představím je Naked 2, z který mám neuvěřitelnou radost. Už dlouho jsem jí chtěla a sháněla jí od Vánoc ale už je konečně moje. Upřímně, čekala jsem, že bude delší a stínů bude víc ale i tak jsem spokojená. Další tu je rtěnka Dior Addict, v načervenalé barvě. Tato rtěnka je hlavně hydratační, takže ačkoliv nevydrží tak skvěle hydratuje. Dermacol a jeho BB 8in1 mě zatím vůbec nijak nenadchl, spíše naopak. Ale uvidíme, co se v něm ještě skrývá.

rtěnka Dior Addict


Jak už víte, miluju polaroidové fotky a po tom, co jsem potkala kapelu All Time Low jsem se rozhodla, objednat si opět Printic - polaroidové fotky. Fotky jsou moc hezké a už mi visí na nástěnce.


Taky jsem byla nakupovat oblečení a jelikož je jaro, rozhodla jsem se nakoupit si pár sukní. Koupila jsem si rovnou 3 - koženkovou, květinatou a čistě černou. Všechny jsou skvělé a už se těším, až je budu různě kombinovat. Největší radost mám z klasické áčkové černé sukně, kterou jsem sháněla celou věčnost a díky bohu, H&M moje hledací trápení skončilo.


Další tu jsou silonky/punčocháče se vzorem kočky z www.postovnezdarma.cz , které jsou velmi velmi roztomilé!


A kdyby jste si nebyli jisti, jaká kapela je moje nejoblíbenější, tady máte odpověď. Koupila jsem si opět členství ve fanklubu a na koncertě si koupila trička. 


Jelikož miluji mikiny/trička s potiskem, tak jsem si v Tally Weijl udělala radost touto mikinou, která patří už teď mezi moje oblíbené. A ne jen kvůli nápisu (který je mimochodem boží), ale i kvůli tomu, že se dá nosit doslova ke všemu a pořád vypadat stylově.


Opět ke kosmetice. Taky jsem si koupila tolik oblíbené Catrice mono stíny Liquid Metal ve fialové barvě, které jsou naprosto úžasné. Už se těším, až s nima budu vytvářet líčení. Stíny jsou skvěle pigmentované a vzhledem k ceně mi to přijde jako skvělý úlovek.


Další je rudá rtěnka od značky Artdeco, která mě na jednu stranu hodně zklamala, protože na stránce, z které jsem ji objednávala, vypadala jako burgundy - hnědo červená, hodně tmavá barva. Ale ne že bych jí neunosila, to určitě ano, jen to není ta, kterou jsem opravdu chtěla. Mimochodem je skvěle pigmentovaná a dlouho vydrží.



A to bych nebyla já, abych na něco nezapomněla. Mezi novinky patří i řasenka Lancome Hypnose Star a tužka na obočí od Max Factoru. Ale nebojte, v článku určitě tyhle věci uvidíte, i když nejsou tady.

Čím jste si udělali v únoru radost vy?

10 komentářů:

  1. Ježkovy voči, to je ale nákup! :-D Ale ty sukně jsou stejně nejvíc boží! <3

    OdpovědětVymazat
  2. krásny nákup, ty doslova válíš :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka <3, těším se na recenzi :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ta paletka :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. omg :-O :-O paletka a catrice stíny :-P

    OdpovědětVymazat
  6. samé pekné vecičky. Sukienku z H&M áčkovu mám tiež, kupenu už dávnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naked paletku už mám konečky taky a jsem z ní nadšená! ♥ a co se barev týká - mám spíše opačný názor než ty.. na to, že nejsem zrovna "umělec", co se líčení týká, barev je tam na mě až až :D
    silonky jsou úúžasné! mám objednané podobné, tak jsme na ně zvědavá :D
    a stíny od Catrice - podle mě jedny z nejlepších - miluju je ♥
    krásně jsi nakoupila :))

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, no taky jsem toho nakoupila dost, ale na tvé nákupy rozhodně nemám. Jinak Catrice stíny z této kolekce jsou fenomenální, plánuji do své sbírky další odstíny. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní nákupy!!! Závidím ti paletku UD Naked 2, musím na ni konečně našetřit a nekupovat kraviny :D
    Jinak tento BB od Dermacolu u mě celkem propadák :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/ootd-432014.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger