11. března 2014

DEEP TANGO RED

Hezké úterý,
dnes tu mám pro vás kratší recenzi na tuhle boží rtěnku Artdeco, o které jsem jsem psala v článku February New In. Je to rudá rtěnka, s teplým podtónem, skvěle se hodící na pomalu ale jistě přicházející jaro a léto.

Ačkoliv jsem si chtěla objednat burgundy barvu, tmavě červenou nebo červenou až do hněda, tak nějak jsem objednala právě tenhle odstín a musím říct, že nijak nelituju. Rozhodně ho unosím, červená rtěnka sluší každé a většinou se hodí ke každému outfitu i líčení. 



Rtěnka má hodně máslovou konzistenci a skvělou pigmentaci. Když mi přišla, hned jsem jí zkoušela na ruku i rty abych viděla, jaká teda bude a byla jsem velice mile překvapená, když jsem viděla to, jak skvěle pigmentovaná je. Měla jsem trošku strach si objednávat tuhle rtěnku z internetu, protože jsem se bála, že když jsem si jí nevyzkoušela na ruku, tak prostě nemám jistotu jestli je dobře pigmentovaná nebo tak. Ale nakonec jsem to riskla, a objednala si tuhle krásku v odstínu 13.05 deep tango red a doufala, že mi sedne. Dokonce musím říct, že tenhle odstín se ke mě jako jeden z mála rudých hodí, a nevypadá lacině (díkybohu!), což většina červených rtěnek na mě vypadá. 


Rtěnka se mi strašně líbí hlavně na sluníčku. Je celkem lesklá a prostě vypadá božsky, připadá mi trošku jak jahoda, nevím proč mě napadá tohle přirovnání, ale prostě mi to tak přijde. Rtěnka se dobře nanáší a musím říct, že vůbec neutíká. Tak, jak jí nanesete, tak zůstane a to je podle mě hodně důležité u většiny rtěnek. Na rtech vydrží hodně dlouho, pokud nehodláte pít nebo jíst. Musím říct, že mě takhle vydržela až 4 hodiny a vypadala pořád jako kdybych jí nanesla před chvílí. Ale pokud pijete každou chvilku, tak pravděpodobně se její výdrž zkrátí tak na polovinu.


Hodnocení : 5/5

Rtěnku seženete na parfums.cz
Máte zkušenosti s rtěnkami značky Artdeco ? Líbí se vám rudé rtěnky a nosíte je? :-)

8 komentářů:

  1. Artedeco je jedna z mojich top značiek, mala som od nich make up, púder tiene aj lesky, rúž som ešte neskúšala :D ale po tvojej recenzii si ho určite kúpim, vyzerá naozaj kvalitne a evokuje mi leto, haha :D
    CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  2. Artdeco jsem zatím nezkoušla, ale vypadá opravdu krásně! :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkná barva, červené rtěnky miluju, i když radši mám ty matné:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barvička. Artdeco jsem ještě nezkusila.
    K.
    Klara's world

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna farba. Červený rúž mám najradšej :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je opravdu dokonalá!! Já s rtěnkami teprve začínám, ale nějaká klasická červená jako je tahle by se mi moc líbila :-)

    http://kraskadne.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger