28. února 2014

CLEAN COOL COTTON

Hezký páteční večer vám všem,
dnes tu pro vás nemám recenzi na pečující ani dekorativní kosmetiku ale parfém. Jelikož se jedná o podle mě méně známou značku CLEAN, tak si dovolím vám o ní pár řádků napsat.
Značka CLEAN do světa vypustila svůj první parfém v roce 2003, ve snaze vytvořit svěží vůni, jednoduše inspirovanou mýdlem. Ať to zní jakkoliv strašně, vůbec se nebojte, protože tohle není jen mýdlo ale prostě super a neobvyklý typ vůně. Když jsem si prve přečetla, že tento parfém má připomínat čistě vyprané prádlo, tak jsem byla trošku zděšená ale vůně mě opravdu mile překvapila! 

,,Clean Cool Cotton - jako chladivý vánek, plný života vlající skrz čerstvou bavlnu"

Teď něco málo o tom, jak parfém vypadá. Myslím si, že obal je velmi jednoduchý a zároveň elegantní a ombré lahvička se mi moc líbí, navíc je matná, a to na parfémech zbožňuji. Líbí se mi kombinace modro bílé, což na mě působí už od pohledu jako svěží parfém. Moc se mi líbí i to, jaký vybrali font. Možná to je divný, ale já si myslím že takových maličkostí si člověk také všimna a z určitého hlediska mají na výběr parfému vliv. 


Na popisování vůně a připodobňování moc nejsem, ale tady vám dám složení této vůně, aby jste měli přehled "z čeho je". Ačkoliv já necítím vůbec žádné pyžmo, ale spíše mi to přijde, jako bych stála na rozkvetlé louce, tak si myslím že někdo ho tam cítit bude. Pokud jste na svěží vůně spíše než na sladké, určitě by jste měli ozkoušet tuhle, protože není vůbec ale vůbec špatná! 


Na této vůni mám nejradši to, jak skvěle drží. Ráno se nastříkám a ještě v poledne je parfém cítit, jako bych si ho před chvilkou nastříkala. S přehledem dá celý den, ale ke konci dne už není tolik intenzivní. Kdybych si měla vybrat parfém, který bych si vzala na cesty, tak by to byl právě tenhle, hlavně kvůli své výdrži. Já u parfémů mám opravdu ráda, když dlouho vydrží a ne jak ty levné, co po půl hodině zmizí a jako by jste se nikdy nestříkali.


Vůně mi přijde jako úžasná svěží vůně jako stvořená na léto. Úplně se mi hodí k tomu summer počasí, kde jenom sedíte na lavičce a užíváte si to teplo. Vůni jsem si opravdu HODNĚ zamilovala a když říkám že hodně, tak opravdu hodně. Myslím, že dokonce trumfla mojí oblíbenou vůni Gucci Rush 2, a to je co říct! Hodně lidí si mého parfému všimla i při pouhé konverzaci, a ptali se, co to za parfém teda je, že je hrozně příjemný.


Parfém je dostupný OD ÚNORA 2014 !
30ml - 890 Kč

Vůně Clean jsou exkluzivně k dostání v parfumeriích FAnn nebo -zde- či -zde-

Zaujal vás tenhle parfém?
Slyšeli jste už o téhle značce nebo je to pro vás novinka? :-)

6 komentářů:

  1. Nikdy jsem o ní neslyšela. Připomíná mi trochu vzhledově nějakou šunko-voňavku od vietnamců. Ale vzhledem k ceně to tak nebude. :-D Ale ta vůně musí být zajímavá.

    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. balení se mi teda moc nelíbí, ale jinak parfém (dle popisu) se mi zdá super. značku jsme teda také neznala
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím ho poprvé v životě, ale už teď si myslím, že bych si ho moc oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě každopádně zaujal, navíc jsem o něm už slyšela a dost mě ta vůně čistoty láká. Takže to, že ji poběžím očuchat je jasná věc, jsem teda zvědavá, jak u mě obstojí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, vypadá opravdu zajímavě. Vůně by mohla by svěží a "čistá". Obal je opravdu dokonaly!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta musí být úžasná, vypadá luxusně:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger