1. ledna 2014

RIMMEL LASTING FINISH 25 HOUR

Máme tu 1. leden roku 2014, a nový článek. Prvně bych vám chtěla popřát, hodně štěstí, zdraví, úspěchů a všeho, co si přejete, splňte si svoje přání které jste nestihli splnit v roce 2013. 
Dnešní článek se týká make upu Rimmel - lasting finish. Make up slibuje 25ti hodinovou výdrž. Myslím, že je všem jasné, že je tohle téměř nemožné. Největší službu udělá podkladová báze, než právě make up. Schválně jsem zkoušela, jak dlouho make up vydrží s a bez podkladové báze. A kupodivu, make up vydržel úplně stejně s i bez - celý den a částečně i noc. Moje očekávání byly naplněny a snad mnohem víc. Make upy od Rimmelu mě nikdy moc nezaujaly ale tenhle si chválila kamarádka, a říkala, že je super.


Jediná věc, co mě hodně zarazila, je barva. Make up jsem objednávala přes internet a odstín "true nude" jsem čekala mnohem více světlý. No, to je asi má chyba, že jsem si nezaběhla do drogerii vybrat ten správný odstín. Make up je středně krycí a proto není žádná velká tragédie, že je trošku do oranžova. Myslím, že tento odstín budu používat spíš na jaře/ v létě / na podzim, kdy už mám základní opálení, a nejsem bledule jak v zimě. Make up je taky poměrně mastný, proto je potřeba použít pudr. Samozřejmě, že to pro někoho nebude problém ale spíš se jedná o čas - rozhodně po ránu bych si tenhle make up nedávala, když potřebuju být co nejrychlejc z koupelny pryč.

bez / s
Když to shrnu, make up je opravdu dobrý. Myslím si, že poslouží skvěle a pokud nehledáte make up co zakryje úplně všechno úplně dokonale. Navíc mi skvěle vyhovuje dávkovač, kterým si můžete dát přesně takové množství, jaké chcete. Rozhodně jsem čekala vodnatější složení a horší krytí. V tomto ohledu jsem byla mile překvapená. Pokud tedy nemáte vysoké nároky, sahněte právě po tomto make upu.


Cena je 200 Kč a pokud vyberete správný odstín, určitě nebudete litovat, protože svou práci odvede skvěle.

Hodnocení : 4/5 
(za to, že je make up mastný)


Máte nějakou zkušenost s tímto make upem? 
Zaujal vás? :-)

17 komentářů:

  1. Vypadá dobře :) Ale mega rozdíl v odstínu teda :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. oooj...ten odtie je veľmi zlý ..mám takú slvetlú pleť ako ty ..teraz ho majú v jednej drogérke v akcii...možno sa pojdem pozrieť na iné odtiene a keď tak si ho kúpim lebo inač vyzerá dobre :)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
  3. aspoň ťa ten odtieň spravil opálenou aj v zime :)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám matující a ten mám tedy hodně ráda, jen mi připadá, že jeho nová zlepšená verze hůře kryje.

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem ho vyzkoušela, ale nepřijde mi, že by moc dobře kryl :/

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to takovej středně krycí, každopádně já ho jednou zkusila a to mi stačí.. :D :)

      Vymazat
  6. Mně upřímně zas tak moc nesedl hlavně barvou, nejsvětlejší odstín nabízený v ČR vůbec světlý není a taky mi přijde, že má horší výdrž. Řekla bych, že je to takový drogerkový průměr, neurazí, ale ani nenadchne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě právě taky zarazila ta barva, většina odstínů co maj v názvu nude mi sednou.. :D ale výdrž mi přišla dobrá :) nebo aspon uspokojivá, na normální nošení určitě, ale pokud hrozí že se člověk spotí (party, práce...) tak to není nejvhodnější. :)

      Vymazat
  7. I think this foundation does its job!! Thank you for inviting me here darling: now I'm following you on gfc, bloglovin and Facebook. Hope you will do the same and we can stay in touch!
    Love
    Coco et La vie en rose
    Coco et La vie en rose on Bloglovin
    Coco et La vie en rose on Facebook

    OdpovědětVymazat
  8. Nice*
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  9. Excellent review. I am impressed with the result. Thanks for sharing.

    Happy New Year!
    http://www/thefashionstirfry.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hello.

    Thanks for leaving such a lovely comment on my blog, I’m following you back on GFC.

    Please feel free to join my International LUSH Giveaway, where you can have a chance of win the “Christmas Kiss” kit.

    xx Monica
    Makeup And London

    OdpovědětVymazat
  11. hey , very nice blog ! would u like to follow each other ? follow me ! I will follow u back , if u agree of course

    OdpovědětVymazat
  12. Great review. Happy New Year.
    Effortlesslady.blogspot.ca

    OdpovědětVymazat
  13. Dlouho jsem hledala dobrý make-up a až u tohohle jsem zůstala. Je vážně super:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger