27. ledna 2014

THE ART OF HEALTHY HAIR

Přeju vám pěkné pondělí,
dnes tu mám recenzi na ne moc známé šampony a kondicionery od značky Joico. Do nedávna to i pro mě byla neznámá značka, ale pak jsem viděla na parfums.cz v seznamu značek tučně Joico, což znamená, že patří k nejvyhledávanějším. Bohužel mě ale odradila vysoká cena, tak jsem se tím už nijak nezaobírala. Ale pak jsem dostala nabídku k recenzi právě těchto produktů, a i když ne v plném balení, rozhodla jsem se Joico vyzkoušet.




Začnu s kondicionérem z řady Smooth Cure.
Tento kondicionér je bez sulfátů, to znamená že vlasy nijak nezatěžuje a nechává je jemné a provoněné. Když jsem tento kondicionér zkusila poprvé, nijak jsem neviděla rozdíl ale po více použití jsou vlasy na pohled jemnější a lesklejší. Jeho vůně je taková spíše sladká, a není na mokrých vlasech téměř cítit. Ovšem po vysušení, je to opravdu super - vlasy jsou provoněné a já tu vůni cítila až dva dny. Na obale je napsáno, aby se nechal kondicionér působit minutu. Já teda nevím, ale myslím si, že minuta je moc krátká doba a tudíž jsem ho na vlasech nechala 10minut. Jak už jsem zmínila, vlasy jsem měla neuvěřitelně jemné a provoněné. Myslím, že tento kondicionér je vhodný pro všechny typy vlasů, já mám celkem jemné a měla jsem je stejně pěkné jako třeba mamka která má suché a krepaté.


Tento šampón ze stejné řady je také bez sulfátů. Jak jsem zmínila u kondicionéru, nezatěžuje je a nechává je jemné a lépe se vytvářejí třeba i účesy a vlasy jsou více "zkrocené" :-D. Tento šampon voní strašně příjemně, ale bohužel na vlasech vůně dlouho nevydrží. No ale to je detail, určitě si moc lidí nekupuje šampon kvůli vůni. Vlasy jsem měla první den strašně hebké a jemné, později už jen jemné a ne tolik hebké. U tohoto šamponu mám nejradši to, jak vlasy první den opravdu nádherně vypadají. Při používání s kondicionérem to je skvělá dvojka, a vlasy udělá opravdu nádherné. Divily by jste se, jak šampon dokáže ovlivnit vzhled vlasů!


Tento šampon je bezkonkurenční a objednávám si ho zase. Nikdy jsem neměla tak pěkné vlasy jako právě po tomto. Pravděpodobně to je tím, že je pro poškozené vlasy a tím pádem svými oživujícími účinky vytvoří tak nádherně vypadající vlasy. Vůně je taková příjemná, ne moc vtíravá ale ani jemná. Taková, že určitě nebude nikomu vadit. Stačí malinké množství a šampon slušně napění. Musím říct, že co se týče efektu s kondicionérem - je úplně stejný jako bez něj, což je skvělé, protože nemusíte kupovat celou řadu, aby jste dosáhly nějakého efektu. Tenhle šampon je mým objevem a z vyzkoušených produktů je nejlepší. Myslím si, že je nejen pro poškozené vlasy, ale i třeba pro jemné, protože šampon je oživuje a posiluje.


A poslední - kondicionér.
Tento kondicionér si koupím znova, je naprosto boží. Vlasy jsem už dlouho neměla takhle pěkně vyživené a jemné. Svou vůní je podobný výše zmíněnému šamponu, který je ale více intenzivní. Moc jsem vůni po použití necítila, ale jemné vlasy mi vydrželi docela dlouho - asi 2 dny. Většina vyživovacíh kondicionérů má takovou strukturu, že po použití jsou vlasy takové tvrdé. Po tomhle jsou ale nádherně jemné a musím říct, že po jeho používání mám mnohem hezčí vlasy. Na pohled zdravější a jemnější a na dotyk více hebké. Bez tohoto kondicionéru bych se asi obešla, ale tato řada K-Pak mě moc zaujala a pravděpodobně si pořídím plné balení.

Hodnocení řady Smooth Cure : 5/5
Hodnocení řady K-Pak : 5/5 
Zaujala vás značka Joico?
PS : Mám pro vás připravenou giveaway se všemi zmíněnými produkty!

4 komentáře:

  1. Vyzkoušela jsem ten šampon z té řady K-Pak a teda za mě nic moc :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Slyším o ni poprvé,ale produkty vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. great post!
    Maybe we can follow each other on GFC , facebook and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  4. tak o tom také slyším poprvé:) hmm musím kouknout
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger