17. listopadu 2013

Rimmel MINT

Hezké nedělní odpoledne vám  přeji.
Dneska tu mám pro vás kratší článek o jednom z nejlepších laků. Mint barva docela "frčí", tak jsem se rozhodla jí natřít i na nehty.
Rimmel 60 Seconds je úžasná kolekce, opravdu schne rychle, (sice ne 60 sekund) a stačí 1-2 vrstvy, aby jste docílily rovnoměrně nalakovaných nehtů. Lak má úžasný štětec, je široký a skvěle se s ním pracuje. Lak je docela hutný, takže je třeba dávat pozor aby někde nebyla větší vrstva, která pak schne déle nebo kterou můžete jednoduše otřít do peřin :-D Výdrž laku je úžasná - s podlakem i top coatem vydrží až 7 dní. Pouze s top coatem vydrží cca 5 dní a samotný lak vydrží až 3 dny. 
 
Od Rimmelu mám z této kolekce 4 laky - teda už 3, jeden jsem tak zuřivě používala že jsem ho už vypotřebovala. Myslím si že za tu cenu se opravdu vyplatí koupit, protože jak krytí, tak výdrž je úžasná.

Já si teď brousím zuby na Rimmel Space Dust aneb téměř totožné dvojče GS Stars Enamel :-)

17 komentářů:

  1. Od rimmel mám jen dva laky a to fialový a takový svěží oranžový :)) Mám je ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. s tejto kolekcie mám 6 lakov :) robila som aj príspevok :D Mám aj tento, je super a výdrž je úžasná

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jeden lak z tého kolekce nemám. Ale tuto barvu miluji:)

    OdpovědětVymazat
  4. tieto laky sú fajne :)) tá farba je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  5. na takych peknych nechtoch ukaže aj hocijaký lak perfektne pači sa mi:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekna barva:)

    PS: pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful color varnish!
    I follow your blog via GFC # 164 and # 54 on bloglovin. Now, follow me.

    OdpovědětVymazat
  8. Love the color! And sure we can follow each other, I'm following you :D

    http://shybutsecretlyfab.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. It's a beautiful mint nail lacquer!!!
    We are following you honey, wait you back.
    Kisses
    Alicia & Sofía
    http://asstyleanddesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. thanks for your comments! I like your post and your nails are great.

    http://trendytalha.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. lak z této kolekce mám také ale v odstínu 500- Caramel Cupcake a je božský :-) tvůj odstín se mi hrozně líbí :-
    p

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná barvička ! :)) Já mám Space Dust už dva, a miluju je !! Brousím si zuby na další barvy :D
    GIVEAWAY CoffeeWithMilkAndTwoSugars

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger