22. listopadu 2013

NEW IN NOVEMBER

Mám pro vás připravený malý NEW IN článek, jelikož je před Vánoci, tak peníze spíš šetřím než vyhazuju. Tentokrát dám do new in jen kosmetiku, protože oblečení co jsem si pořídila vám ukážu v outfitu.. Dneska mám hrozné fotky, za to se předem omlouvám, rozbil se mi foťák takže je to focené přes mobil + je celý den zataženo, takže se nedá chytit pořádné světlo.

Začneme u Elseve.
Jako novinku jsem se rozhodla vyzkoušet Elseve Fibratology - produkty, které zlepšují vlasovou kvalitu a které dodávají hustotu. Zatím jsem nevyzkoušela ale už se moc těším, četla jsem recenze a opravdu tahle řada nevypadá špatně.

Gucci Rush 2
Moje oblíbená vůně, kterou asi věnuji k Vánocům (proto je zabalená), protože momentálně mám spoustu parfémů. Nemůžu se vůbec rozhodnout. Každopádně mám radost, protože i kdybych jí věnovala mamce, občas si jí půjčím. :-)
Rimmel (Kate), o které jsem se zmiňovala v rtěnkovém článku :-) 
Tvářenka MAC, kterou jsem si tak dlouho přála.. :-) Těším se na zkoušení!
La Roche Posay Effaclar - řada proti akné, kterou jsem dostala k recenzi. Hned co jsem o ní četla, jsem si říkala, že je skvělá, a tím mě to jen víc a víc nabádalo k vyzkoušení. Už se těším až jí vyzkouším.


O mé posedlosti laky na nehty asi už víte. V Tetě měli-mají akci na tyto laky GS - pouze 59,90Kč. Tak jsem neváhala a koupila si lak v odstínu Lila. 


A samoopalovací krém Dermacol, s kterým zkušenosti už mám proto se těším, jak budu i v zimě "opálená". Mám ho moc ráda a určitě udělám článek o něm :-)


A poslední co jsem zapomněla vyfotit v celku jsou sprchové gely od Fa, které nádherně voní!


Co vy, udělali jste si něčím radost tento měsíc?
Jak jste na tom s dárky k Vánocům?

7 komentářů:

  1. Páni, to je ale kosmetiky! :-D Já si teď nekoupila téměř nic, kvůli těm Vánocům. :-( Moc mě zaujala ta tvářenka od Macu a sada La Roche Posay. Snad bude co nejdříve recenze! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevím, vždycky se snažím vypotřebovat to co mám "načaté", takže tomu dávám určitě měsíc :/

      Vymazat
  2. No dárky na Vánoce jeste koupené nemám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Good products.... I love LaRoche-Posay!!!
    Kisssssssssss

    OdpovědětVymazat
  4. That MAC shade looks SO pretty! You got a lot of great stuff in November.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tesim se na rezence, halvne na la roche-posay:)

    PS: pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. La roche závidím moc :-O užasné produkty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger