5. listopadu 2013

Gabriella Salvete Stars Enamel

Milá děvčátka (haha), dnes mám pro vás recenzi na 3 laky od Gabriella Salvete, Stars Enamel.
Znám spousty holek, které si tyto laky zamilovaly, proto jsem se rozhodla vyzkoušet, jestli ty laky jsou opravdu tak úžasný. No a jsou? Čtěte dál a uvidíte.. :-)

Jako první vezmu odstín 07 Princess.
Je to sladce růžová barvička, která se sem tam třpytí.  Když jsem se rozhodovala, jaký lak si koupím první, byl to právě tento. Četla jsem o něm snad milióny skvělých recenzí. 
Ale teď k laku. Je to sladce růžová barva, která mi trošku připomíná dětské žvýkačky. Jako jediná z těch, co mám, schla pomalu. Zbylé odstíny - to byla rychlovka, ale tenhle odstín byl porod.

 Asi 3x jsem si nehtem o něco zavadila, takže jsem musela lakovat znova. Samotný výsledek mě tolik neuchvátil, protože "pískový vzhled" mi přišel k této barvě trochu nepřirozený. Taky mi na nehtech moc nevydržel, oproti ostatním. Během jediného dne se mi konce nehtů celkem dost oloupaly. Lak kryje celkem dobře - ale opět, oproti ostatním ne tak pěkně. Byly potřeba 3 vrstvy.


Přidám vám i fotku, jak to vypadá s jednou vrstvou.


Hodnocení : 3/5

 Další tu máme stříbrno-fialovou barvu aneb Mistero Grey. Je to opravdu úchvatná barva, které nemám co vytknout. Krytí, schnutí.. všechno perfektní. Jediné, co je o něco horší, je že konce nehtů mám celkem odřené už po 2 dnech.


fotka s bleskem
 A opět - fotka jedné vrstvy laku. Kryje asi nejlépe ze všech laků, protože je nositelná i ta jedna vrstva. :-)


Hodnocení : 5/5

A to nejlepší na konec. Tenhle odstín je opravdu dechberoucí, je naprosto úžasnej.. :-) Sami můžete vidět tady na fotce. Vydrží nejdéle, 5 dnů bez jakéhokoliv poničení vrstev. A jinak se vyrovná Mistery Grey :-)



Hodnocení 5/5
laky seženete na parfums.cz za skvělou cenu 82 Kč (v prodejnách stojí 90 Kč!)

Jaká barva vás nejvíce zaujala? 
Vlastníte také jeden z těchto božích laků?

17 komentářů:

  1. jsou náádherné <3 zrovna dneska jsem ten světle růžový držela v ruce a mrzelo mě, že mám gelové nehty :D

    OdpovědětVymazat
  2. První barva - ta růžová se mi líbí nejvíc. Viděla jsem ji už u hodně blogerek a pořád se na ní nemůžu vynadívat ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, už si je opravdu musím pořídit :-) Všude samá chvála!

    The story of Ginger

    OdpovědětVymazat
  4. No paráda! Druhý vypadá naprosto božsky, takže já zase budu asi utrácet :D Jako první mi do košíku spadnul Raspberry a dneska jsem si ještě vybrala Brown Sugar, jsem z nich úplně na větvi:D Musím je kupovat postupně, abych neměla výčitky, že nechám v drogerii tolik peněz za laky:D
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  5. Páni :) Je úžasnej!.)) Hlavně ten poslední. Ta barva je tak moc krásná až to nejde říct. Jsem uchvácena:)

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední 2 jsou nádherné a přesně takové momentálně chci:)

    OdpovědětVymazat
  7. První barvu bych si hned pořídila! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful colors! I follow you via GFC, follow me back? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, nominovala jsem tě na Liebster award, což je taková řetězová hra pro bloggerky, které mají méně než 200 followerů. Pokud máš zájem se zapojit, tak více informací najdeš na mém blogu:

    http://lucieswlife.blogspot.cz/2013/11/liebster-award-what-dont-you-know-about.html#more

    OdpovědětVymazat
  10. Love sand style nails
    Would you like to follow each other via Bloglovin and gfc?
    Overdivity

    OdpovědětVymazat
  11. ten druhá a tretí to je bomba !!! :D musím ich mať
    PS: aj ja som ťa nominovala, tak ak budeš mať chuť odpovedať na 20 otázok, viac info nájdeš tu :http://janedemoon.blogspot.sk/
    Prajem dobrú zábavu :)

    OdpovědětVymazat
  12. I přes to, jak si zrecenzovala první růžový lak, stejně se mi tak líbí ze si pro nej dneska jdu :D krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  13. Great post! So beautiful!
    Do you want us to follow each other? Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  14. That glitter nail polish is great, perfect for the holidays!

    Arianna, Nymphashion ♡

    OdpovědětVymazat
  15. Ten šedivý a modrý vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger