17. září 2013

Dermacol - LOVE LIPS BALM

TIP: Zaregistruj se na www.dermacol.cz a máš 200 Kč slevu na první nákup !
Dneska vám popovídám o balzámu na rty od Dermacolu, o kterém jste určitě už slyšeli. Jedná se o Love Lips - balzám, ve tvaru srdíčka. Velmi oblíbený balzám, snad jen kvůli vzhledu. Už dlouho jsem po něm toužila, a upřímně, bylo mi jedno, jestli bude na prd nebo mě překvapí. Ten vzhled je prostě originální a roztomilý.

Koupila jsem si s melounovou příchutí, a musím říct, že opravdu voní po melounu. Hned při prvním vyzkoušení jsem se zamilovala NEJEN do obalu a tvaru balzámu, ale i do toho, co tenhle balzám zvládne. Rty jsou po něm opravdu několik hodin hydratované a navíc jemně zbarvené. Barva je opravdu jemná, taková do růžova a na rtech vypadá moc hezky, a navíc díky třpytivému efektu rty opticky zvětšuje (bohužel ne na mojí fotce :D). 

Podle mě, splňuje vše, co balzám splňovat má. Jediné, co mi na balzámu vadí je cena.. v drogerii se dá sehnat určitě spouustu dobrých balzámů za lepší cenu. 

Koupit balzámek můžete v každé drogerii za 80-90 Kč nebo zde.
Hodnocení : 9/10
nevýhodou je vyšší cena

A co vy? Máte zkušenost s tímto balzámem? Jaký balzám máte nejraději?

12 komentářů:

  1. tiež som využila tu zľavu a objednala som si tiež tento balzam ale hroznovy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se chystám si ho koupit dlouho ! :D Už opravdu musím :P :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  3. super, krásny odtieň :)

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tyhle balzámy nějak extra nezaujali :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. dlouho jsem se odhodlávala ho koupit :D ve čtvrtek jedu do města tak si konečně udělám radost a koupim si ho :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tento a ještě další dvě zlatíčka mám doma a jsem s nimi maximálně spokojená:-)*!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Take vyzkouším :)))

    Www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  8. podla mna su uplne super, ako hovoris maju vyssiu cenu ale su mega!

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám s ním zatím zkušenosti, ale vypadá opravdu super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Viděla jsem ho na spoustu blozích, ale netušila jsem zrovna, že je to balzám :D rozhodně roztomilej je, ale nikdy jsem nebyla fanouškem 2 in 1..mám radši bezbarvé balzámy :)

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá opravdu roztomile ♥ ale když mě prostě na rtech nesluší, co není zářivě barevné! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš ale výhododu, málokomu barevné rtěnky sluší.. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger