29. září 2013

Max Factor /nejlepší z nejlepších

Ahoj,
dneska jsem dostala nápad a to ten, že udělám článek " NEJLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH ", ve kterým vám představím produkty určité značky, které považuji za nejlepší.

Dneska budu povídat o značce Max Factor.

První "must have" je podle mě světoznámá řasenka 2000 calorie. Na heuréce je označená ze všech řasenek jako nejlepší a s tím já naprosto souhlasím. A myslím, že souhlasit budete i vy, až uvidíte mojí porovnávací fotku.


Tahle řasenka je skvost mezi všema řasenkama. Nedrolí se, takže nemáte pod očima napadané kusy řasenky. Nedělá žmolky, takže řasy vypadaj přirozeně. A navíc vydrží celý den! Za mě je to prostě nejlepší řasenka kterou jsem si pořídila už několikrát. Vzhledově je taky moc pěkná, působí elegantně - jen se zlatá barva z obalu časem loupe.

Dále mohu jedině doporučit pudr a make up.
Pudr, který mám doma hned 3x je nejlepší pudr, který seženete v drogeriích.
Prodává se poměrně hodně odstínů, což je skvělé, protože si každý vybere ten svůj odstín. Já mám 3 různé odstíny, jeden letní - když jsem opálená používat světlý pudr prostě nejde. Další mám v neutrální barvě a dá se používat kdykoliv a jeden v odstínu mé pleti. Všechny pudry jsou prostě dokonalý.
Vydrží celý den aniž by jste se museli v zrcadle kontrolovat každou chvíli. Nedělá fleky a hlavně vypadá přirozeně, což je na pudru největší plus. Pudr nepráší, dá se použít jak houbička, která je v balení tak i štětec.
A to nejlepší na konec. 
Krémový make up (který bych vám ráda vyfotila ale momentálně ho mám vypotřebovaný a čekám až mi přijde nový), který je TOP věc od Max Factoru. Nejlepší make up vůbec. Kryje dost dobře, a když říkám dost dobře, myslím tím, že kryje opravdu dobře. Konzistence je tuhá, ale když se make upu dotknete, jako by pod prsty "roztál". Výdrž - klidně i víc jak jeden den, což je bezva. Odstínů sice na výběr je poměrně málo, ale myslím, že se dá vybrat i tak dobře. 

 Jaké máte oblíbence od Max Factoru vy? :)
Máte zkušenost s něčím, co jsem tu uvedla?

14 komentářů:

  1. Musím ti říct, že ta řasenka udělá pěkné řasy tý jo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ty řasy bych měla kilometry dlouhý, jak tak koukám. :) normálně mám řasy celkem dlouhé (DÍKYBOHU!) ale tato řasenka je úžasná:) musím si ji pořídit! :o <3

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenka fakt vykouzlí úžasný řasy a zaujal mě make-up.

    OdpovědětVymazat
  4. pekné :)

    Ešte len začínam → http://janka-beauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Mf mám také moc ráda a 2000 calorie je taková moje i mamčina stálice :-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné, ďakujem za tipy :)

    btw. Followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. mě bohužel tato moc nevyhovuje, mám jinou svou jedničku :)
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Výsledek je docela vidět,to se musí říct :) vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pudr miluji a v sobotu jsem dostala k narozeninám od přítele ten nový se zlatým obalem ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny tři kousky bych moc ráda vyzkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  11. Hmmm, po tomto snáď prídem Max Factoru aj ja na chuť.. Veľa vecí som od nich síce neskúšala, ale asi sa viac zameriam na túto značku a zistím čo to urobí so mnou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, ty mas take pekne riasy, ze mam pocit, ze by ti akakolvek riasenka vytvorila takyto look. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger