10. srpna 2013

Maybelline Color Sensational Lipcolor

Ahoj vám všem.
Rtěnka, která je zajímavá už jen svým obalem. Mě nadchla natolik, že už jsem si koupila i další odstín. A víte proč ? Protože tohle je jediná rtěnka, která se neobtiskává na zuby, když pijete tak se nesmyje a navíc má krásně sytou barvu. Rtěnky maj několik odstínů, od světlých až po rudé. Proto si myslím, že volba této rtěnky je na léto naprosto ideální. Nevysušují rty ale naopak, krásně hydratují a rty jsou jemné a lesklé, jak kdyby jste použili balzám. Tahle rtěnka taky nadchne tím, že si můžete vybrat s třpytkama nebo bez. Já vybrala obojí, a nelituju, oboje rtěnky jsou skvělé, jen ta 360 ,,plum perfection" je trošku hustší, což je cítit když přejíždím rty. Každopádně patří mezi mé nejoblíbenější rtěnky a já určitě koupím další do výbavy! :)
Koupit se dá například na parfums.cz za 180 Kč.


4 komentáře:

  1. Rtěnky od Maybelline jsou skvělé! :-) Miluji Vivids!

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem si koupila před dvěma dny novou rtěnku, taktéž Maybelline:-) evím, jestli to je Color Sensation, asi ne, ale je perfektní a už teď je to moje nejoblíbenější rtěnka :D

    U mě na blogu je giveaway: http://hedwica.blogspot.cz/2013/08/giveaway-ruzovy-balicek.html

    OdpovědětVymazat
  3. mě se více líbí ta druhá, ale obě jsou super!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo krásné barvičky :))

    style-and-smile.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger